واکسن پاستوکووک قابلیت استفاده در بچه ها و شیرخواران را دارد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: پاستو کووک قابلیت استفاده در بچه ها 2 سال به بالا و شیرخوران دارد و زیرساخت این واکسن در بچه ها سالیان سال استفاده شده است.

واکسن پاستوکووک قابلیت استفاده در بچه ها و شیرخواران را دارد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما،علیرضا بیگلری اضافه کرد: اغلب واکسن هایی که در دنیا برای بچه ها مصرف شده اند چینی و آمریکای هستند، چون زودتر از واکسن هایی دیگر توانستند تاییدیه سازمان بهداشت دنیای را اخذ نمایند.

وی ادامه داد: واکسن انستیتوپاستور ایران مشترک با کشور کوبا ساخته شده و با توجه به نتیجه کار آزمایی بالینی در کشور کوبا روی بچه ها و نتایج خوبی که در ایران روی بزرگسالان صورت گرفته است واکسنی است که به لحاظ نوع طراحی، از زیر ساختی استفاده شده است که قابلیت تزریق به بچه ها و شیرخواران دارد.

بیگلری گفت: پلتفورم یا زیرساخت این واکسن کونژوک است یا ترکیبی همچون واکسن ذات الریه، پنوموکوک و واکسن مننژیت است و این زیرساخت در بچه ها سال ها شده است و برای بچه ها ایمن و بدون خطر است.

رئیس انستیتو پاستور گفت: این واکسن از واکسن هایی است که با رعایت دقیق الزامات قانونی سازمان بهداشت دنیای صورت گرفته است و بزودی تاییدیه سازمان بهداشت دنیای را می گیرد و در چندین کشور هم برای بچه ها بالای 2 سال استفاده شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1610

به "واکسن پاستوکووک قابلیت استفاده در بچه ها و شیرخواران را دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "واکسن پاستوکووک قابلیت استفاده در بچه ها و شیرخواران را دارد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن پاستوکووک قابلیت استفاده در بچه ها و شیرخواران را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید