دعوت پنج دونده همدانی به اردوی آسیایی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، پنج دونده همدانی به اردوی آسیایی تیم ملی دو ومیدانی بزرگسالان کشور دعوت شدند.

دعوت پنج دونده همدانی به اردوی آسیایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از همدان،مسعود بنوان,دبیر هیات دو ومیدانی استان همدان با بیان نخستین مرحله از اردوی ملی پوشان دو و میدانی کشورمان با هدف حضور مقتدرانه این ورزشکاران در بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین و بعلاوه دستیابی به آمادگی لازم برای شرکت در رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا (نورسلطان-قزاقستان) که از 14 آبان ماه در آموزشگاه ملی المپیک شروع خواهد شد, گفت: سید امیر زمانپور، حمیدرضا زورآوند، آرمین شاه ملکی، امیر حسین اسدی منش و علی عالمی دونده های همدانی دعوت شده به این اردو هستند.

او اضافه نمود: بعلاوه محمدمهدی محمدی از مربیان ارزنده و سازنده استان همدان نیز در ترکیب کادر فنی تیم ملی در این اردو حضور می یابد.

دبیر هیات دو ومیدانی استان همدان بیان نمود: در بخش آقایان ورزشکاران دعوت شده از روز آدینه 14 آبان ماه وارد اردو خواهند شد که تا روز 17 آبان ماه به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

مسعود بنوان یادآوری کرد: 47 ورزشکار تمرینات آماده سازی زیر نظر 21 مربی تمرین خود را در این اردو پیگیری خواهند کرد و قرار است در حین برگزاری این اردو تدارکاتی معاینات پزشکی، تست های آمادگی جسمانی و کلاس های آموزشی برگزار گردد.

او گفت: دعوت شدگان به اردو با آنالیز و نظر فنی کمیته های تخصصی انتخاب شده اند و بر اساس نظر کارشناسان این کمیته ها در صورتی که در رقابت های آینده ورزشکاری عملکرد چشم گیری داشته باشد، به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد.

همدان با برخورداری از هفت هزار ورزشکار دونده در مواد مختلف رقابتی، یکی از استان های پیروز و پرافتخار کشور به شمار می رود.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1518

به "دعوت پنج دونده همدانی به اردوی آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت پنج دونده همدانی به اردوی آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید