افتتاح بیش از 34 طرح صنعت آب و برق با حضور وزیر نیرو در یزد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سی و چهار طرح صنعت آب و برق از قبیل طرح های برق رسانی و تامین روشنایی، افتتاح نیروگاه خورشیدی فهرج و طرح آبرسانی به روستا با حضور وزیرنیرو در یزد به بهره برداری رسید.

افتتاح بیش از 34 طرح صنعت آب و برق با حضور وزیر نیرو در یزد

به گزارش خبرنگار از، رضا اردکانیان در اولین وهله به وسیله ویدئو کنفرانس و به صورت همزمان 20 طرح برق رسانی و تامین روشنایی استان را در شهرستان های میبد، تفت، ابرکوه، بهاباد، خاتم، اردکان، بافق و یزد و همچنین سه طرح شبکه انتقال و فوق توزیع استان را افتتاح کرد.

افتتاح نیروگاه خورشیدی ده مگاواتی فهرج که توسط بخش خصوصی احداث شده است، از دیگر برنامه های وزیر نیرو در سفر به استان یزد بود.

او همچنین پنج سامانه نوین گندزدایی آب آشامیدنی را به صورت همزمان در شهرستان های یزد، اردکان، خاتم، ابرکوه و بخش زارچ افتتاح کرد.

این سامانه ها با ظرفیت 2 هزار و 140 لیتر در ثانیه احداث شده و هدف از آن غیر فعال سازی تمامی ارگانیسم های مضر، تشکیل نشدن ترکیبات مضر، جلوگیری از از ایجاد آلودگی های احتمالی در شبکه های فرسوده یا آسیب دیده است.

دو مخزن ده هزار متر مکعبی ابرکوه و دو هزار متر مکعبی مهریز از دیگر طرح هایی بود که وزیر نیرو آن ها را به بهره برداری رساند.

همچنین اردکانیان طرح آب رسانی به 73 روستای استان یزد را به بهره برداری رساند کهاین طرح شامل 40 مجتمع آب رسانی با حجم عملیات 44 هزار و 550 متر لوله گذاری، بازسازی و شبکه توزیع است.

برای اجرای این طرح ها در مجموع بیش از 100 میلیارد تومان هزینه شده است.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 41

به "افتتاح بیش از 34 طرح صنعت آب و برق با حضور وزیر نیرو در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بیش از 34 طرح صنعت آب و برق با حضور وزیر نیرو در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید