پنجمین نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری در کیش گشایش یافت

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران: پنجمین نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری شامگاه پنج شنبه 17 بهمن ماه با حضور عضوهیئت مدیره و جمع کثیری از مسئولان و مدیران محلی، سفیر کشور تایلند در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گیشایش یافت.

پنجمین نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری در کیش گشایش یافت

به گزارش خبرنگاران از کیش، در حاشیه برگزاری این نمایشگاه که با حضور 120 شرکت، سازمان و موسسه داخلی وخارجی برپا شده است، محسن مهرعلیزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اهمیت و توجه ویژه به تجارب مهم و ارزشمند در داخل و خارج کشور و در نظر دریافت اهمیت بیش از پیش برای حضور سرمایه گذاران به سوی مناطق آزاد کشورمان می تواند در رشد روز افزون توسعه کشور نقش سازنده و موثری ایفا نمایند.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل سال های 70 لغایت 72 سازمان منطقه آزاد کیش که تجربیات ارزشمندی در کارنامه کاری خود در منطقه آزاد کیش دارد اضافه کرد: مقررات زدایی به عنوان یکی از حرکت های مهم در فرایند توسعه کشور محسوب می گردد که در رشد، توسعه، آبادانی و شکوفایی در دیگر بخش های مناطق آزاد بسیار مهم و با اهمیت است.

وی اظهار داشت: هرچند استقبال سرمایه گذاران خارجی از سرمایه گذاری در ایران به روابط دوجانبه در سطوح عالی بستگی دارد ولی می توان امید داشت با سرمایه گذاری هموطنان مقیم خارج از کشور که سرمایه هایی در داخل و چه در خارج از کشور دارند و همچنین همکاران خارجی آنها نیز به اعتبار این حرکت بزرگ مالی در کشورمان به ویژه در مناطق آزاد کشور می توانند با خیالی آسوده در کشور عزیزمان ایران سرمایه گذاری نمایند.

بنا به این گزارش، نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری با هدف ارائه فرصت های سرمایه گذاری و آخرین دستاوردهای مجموعه های پیروز وحوزه های فعال کشور در زمینه های عمران و شهرسازی، ساختمان و معماری خدمات شهری، مدیریت و برنامه ریزی شهری، نفت و گاز، پتروشیمی، گردشگری و توریسم، محیط زیست و توسعه پایدار برگزار برپا شده است.

حمل ونقل و ترافیک، راه وترابری، بانک وبیمه، بورس وبازارسرمایه، صنعت، معدن وکشاورزی، مخابرات، نیرو و شهرداری ها و دهیاری های کشور در قالب مجموعه های فعال درحوزه سرمایه گذاری از دیگر زمینه های برگزاری این نمایشگاه است.

پنجمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری ایران در فضایی بیش از 21 هزار مترمربع از تاریخ هفدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه به مدت 3 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش بر پا است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 181

به "پنجمین نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری در کیش گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری در کیش گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید