تور ارزان روسیه: کاهش مجدد فرایند ابتلا به کرونا در روسیه، تا به امروز 46میلیون نفر واکسینه شده اند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، با شناسایی حدود 17هزار مورد تازه آلودگی، تعداد کل مبتلایان به کووید ـ 19 در روسیه به 7میلیون و 47هزار نفر رسید که از این تعداد بیش از 188هزار بیمار جان خود را از دست داده و 6میلیون و 302هزار نفر بهبود یافته اند.

تور ارزان روسیه: کاهش مجدد فرایند ابتلا به کرونا در روسیه، تا به امروز 46میلیون نفر واکسینه شده اند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز ( سه شنبه) گزارش داد که تعداد موارد تأییدشده از عفونت کووید ـ 19 در این کشور طی یک روز گذشته 17 هزار و 425 مورد افزایش یافت که کمترین مقدار آلودگی روزانه از تاریخ 22 ژوئن (اول تیر ماه) تا به امروز است. در مجموع تعداد افراد مبتلا به این عفونت در کل دوره اپیدمی در روسیه به 7 میلیون و 47 هزار و 880 نفر رسیده است.

بیشترین موارد ابتلای تازه به کووید ـ 19 در شهر مسکو ـ یک هزار و 187 مورد، در منطقه مسکو ـ 880 مورد و در شهر سن پترزبورگ ـ 626 مورد شناسایی شده است. در زمان حاضر تعداد بیماران فعال کرونایی در سراسر روسیه به 556 هزار و 845 نفر افزایش یافته است،

این در حالی است که تعداد شهروندان روس معالجه شده از این عفونت طی روز گذشته 17 هزار و 243 نفر افزایش یافته و به طور کلی به 6 میلیون و 302 هزار و 250 نفر رسیده است، ضمن اینکه، مقدار بهبودی بیماران برای چندمین روز متوالی در همان سطح 89.4 درصد کل افراد مبتلا به جای مانده است.

بیشترین موارد درمان مبتلایان به کرونا در شهر مسکو ـ یک هزار و 441 بیمار، در منطقه مسکو ـ یک هزار و 196 بیمار و در شهر سن پترزبورگ ـ 859 بیمار است که بعد از بهبودی از بیمارستان ها مرخص شدند.

این ستاد بعلاوه یادآور شده است که تعداد مرگ ومیرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه طی روز گذشته 795 مورد افزایش یافت (تعداد قربانیان یک روز قبل 790 نفر بود)، بدین ترتیب تعداد قربانیان این عفونت در کل دوره اپیدمی به 188 هزار و 785 نفر رسیده است. بیشترین موارد مرگ روزانه ناشی از کووید ـ 19، 45 مورد در شهر مسکو، در شهر سن پترزبورگ 37 مورد و در منطقه سه وردولوفسک هم 34 مورد مرگ بیماران گزارش شده است.

حدود 46میلیون شهروند روس دُز نخست واکسن کرونا را دریافت نموده اند

علاوه بر این، تاتیانا گالیکووا معاون نخست وزیر روسیه هم شب گذشته در مصاحبه تلویزیونی بیان کرد که تقریباً 46 میلیون نفر از شهروندان تا به امروز دُز نخست واکسن کرونا را دریافت نموده اند و حدود 39 میلیون نفر هم به طور کامل واکسینه شده اند.

در عین حال، میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه هم امروز (سه شنبه) بیان کرد که بر اساس تصمیم کابینه وزرای دولت، تشریفات کنترل سلامت از لحاظ ابتلا به عفونت کووید ـ 19 برای افرادی که از کشورهای خارجی وارد خاک روسیه می شوند، تشدید خواهد شد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1423

به "تور ارزان روسیه: کاهش مجدد فرایند ابتلا به کرونا در روسیه، تا به امروز 46میلیون نفر واکسینه شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: کاهش مجدد فرایند ابتلا به کرونا در روسیه، تا به امروز 46میلیون نفر واکسینه شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید