پیام ناامیدکننده یک ستاره پرسپولیس به مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، پیام ناامیدکننده یک ستاره پرسپولیس به مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد

پیام ناامیدکننده یک ستاره پرسپولیس به مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یکی از چالش های پیش روی مدیران باشگاه پرسپولیس تمدید چند بازیکن کلیدی این تیم است.

قرارداد نفراتی مثل محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، وحید امیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، شهریار مغانلو و مهدی شیری در انتها فصل به اتمام می رسد و سمیعی کار نسبتا سختی برای تمدید قرارداد همه این بازیکنان خواهد داشت.

مدیران پرسپولیس از چند وقت پیش با این بازیکنان وارد مذاکره شدند تا در صورت توافق، قرارداد این بازیکنان تاثیرگذار تمدید گردد.

البته تعدادی از این بازیکنان پیشنهادات خوب خارجی مثل لیگ ستارگان قطر را دارند که به مراتب پول بیشتری نسبت به پرسپولیس می دهند همین موضوع به یکی از نگرانی های عظیم کادر فنی و طرفداران پرسپولیس تبدیل شده است.

اما طی روزهای اخیر اتفاق جالبی رخ داد. ماجرا از این قرار بود که مدیران پرسپولیس به صورت رسمی با ارسال نامه ای به بازیکن مورد نظر از او خواستند برای مذاکره جهت تمدید قراردادش به باشگاه برود. اما با گذشت چند هفته از این موضوع بازیکن مذکور هنوز برای مذاکره به باشگاه نرفته است. این بازیکن در صحبتی که با یکی از مدیران پرسپولیس داشته به او اعلام نموده است در انتها فصل برای مذاکره به باشگاه خواهد آمد.

گویا این بازیکن منتظر است در مدت زمان باقی مانده تا آغاز فصل جابجایی تابستانی پیشنهاد خارجی خوبی برایش برسد و بتواند با شرایط اقتصادی بهتر راهی تیم خواهانش گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1336

به "پیام ناامیدکننده یک ستاره پرسپولیس به مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام ناامیدکننده یک ستاره پرسپولیس به مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید