عجیب، ولی واقعی؛ داور فینال پرسپولیس ایرانی است!

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، داور بین المللی سابق ایران از قاضی ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا تعریف و تمجید کرد.

عجیب، ولی واقعی؛ داور فینال پرسپولیس ایرانی است!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا عبدالرحمن جاسم، داور قطری به عنوان داور فینال لیگ قهرمانان آسیا در این فصل - که قرار است روز شنبه بین دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در دوحه قطر برگزار شود - انتخاب شده است.

رضا سخندان، داور بین المللی سابق ایران که سابقه همکاری با این داور را دارد اظهار کرد: این داور اصلیتی ایرانی دارد و ریشه خانواده پدری او به بندرعباس و جنوب ایران برمی شود. او در جام جهانی 2018 روسیه در لیست داوران چهارم و VAR بود، اما با پیشرفت قابل توجهش، در جام جهانی قطر در لیست داوران اصلی قرار گرفته است.

هفته شگفت انگیز زنگنه به مناسبت شب یلدا | مسابقه + هدایای ویژه

هفته شگفت انگیز زنگنه به مناسبت شب یلدا | مسابقه + هدایای ویژه

وی ادامه داد: او فاصله زیادی با علیرضا فغانی دارد، اما از نظر کیفیتی می توان او را دومین داور برتر آسیا در سال های اخیر دانست. او چند جام بین المللی بیرون قاره ای را سوت زده و یکی از امید های کنفدراسیون آسیا برای جام جهانی بعدی است و به همین دلیل نیز این بازی به او داده شده است.

سخندان در مورد ویژگی های داوری او گفت: جاسم داور پر کارتی نیست و معمولا ابتدا به تذکر بسنده نموده و در مراحل بعد از کارت های خود استفاده می نماید. او عادت ندارد که در طول بازی ارتباط زبانی با بازیکنان برقرار کند و سعی می نماید تمرکزش را روی صحنه ها بگذارد و هر جا که لازم باشد به بازبکنان اخطار دهد. به نظرم او گزینه مناسبی برای قضاوت فینال بود و امیدوارم داوری بی حاشیه ای را پشت سر بگذارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1024

به "عجیب، ولی واقعی؛ داور فینال پرسپولیس ایرانی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب، ولی واقعی؛ داور فینال پرسپولیس ایرانی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید