لطیفی: دغدغه فوتبال ایران باید موفقیت در جام جهانی باشد، نباید مقابل عراق و بحرین اسیر حواشی شویم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مهاجم پیشین استقلال گفت: پتانسیل فوتبال ایران بالا است و دغدغه بازیکنان تیم ملی ایران باید موفقیت در جام جهانی 2022 قطر باشد.

لطیفی: دغدغه فوتبال ایران باید موفقیت در جام جهانی باشد، نباید مقابل عراق و بحرین اسیر حواشی شویم

علی لطیفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر، گفت: بازیکنان تیم ملی مخصوصا لژیونرها در بهترین شرایط خود قرار دارند، از مهدی طارمی گرفته تا سردار آزمون همگی از بهترین های ایران در اروپا هستند. 2،3 بازیکن دیگر هم براساس شایستگی هایی که داشتند می توانستند به تیم ملی دعوت شوند اما نمی توانیم به کادر فنی تیم ملی انتقاد کنیم چون این موضوع سلیقه ای است.

وی مطرح نمود: نفرات خوبی در ترکیب تیم ملی ایران حضور دارند و می توانیم به موفقیت تیم امیدوار باشیم. بازیکنان ایران در تک تک پست ها عالی هستند و امیدوارم با 4 برد به مرحله بعدی صعود کنیم.

بازیکن پیشین فوتبال کشورمان با بیان اینکه باید تمرکز خود را روی دو دیدار عراق و بحرین بگذاریم، تاکید کرد: نباید اسیر حواشی تیم های حوزه خلیج فارس شویم که می تواند گریبان تیم ملی ایران را بگیرد. مقابل هنگ کنک و کامبوج کار دشواری نداریم اما باید تمرکز خود را روی دو بازی سخت مقابل عراق و بحرین بگذاریم. عراق نزدیک به سبک ما فوتبال بازی می کند و بیشتر مبتنی بر فوتبال فیزیکی و خلاقیت بازیکنانش است و تیم خطرناکی به شمار می رود. فوتبال بحرین اما نشات گرفته از مربیان خارجی مثل آمریکایی جنوبی و اروپا و بیشتر متکی بر بازی صبورانه است و دچار هیجانات احساسی نمی شوند. آنها همان مسئله قدیمی وقت کشی های بی مورد را نیز در برنامه خود دارند.

وی درباره شانس صعود ایران از گروه C یادآور شد: دغدغه ما در حال حاضر باید درخشش در جام جهانی و جهان باشد نه اینکه به این فکر کنیم که چطور با اما و اگر از گروه خود صعود کنیم. پتانسیل فوتبال ایران خیلی بالاتر از اینهاست اما متاسفانه سوءمدیریت ها و انتخاب های بدون کارشناسی باعث ایجاد این چنین مشکلاتی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1323

به "لطیفی: دغدغه فوتبال ایران باید موفقیت در جام جهانی باشد، نباید مقابل عراق و بحرین اسیر حواشی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطیفی: دغدغه فوتبال ایران باید موفقیت در جام جهانی باشد، نباید مقابل عراق و بحرین اسیر حواشی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید