دلیل ندارد خارج از ایران بازی کنیم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی تیم های استقلال ایران و الکویت کویت که فردا و در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در امارات برگزار می گردد حاضر شد و به تشریح شرایط نماینده ایران پرداخت.

دلیل ندارد خارج از ایران بازی کنیم

مجیدی گفت: قبل از صحبت درباره بازی دوست دارم نکته ای را بگویم. به عنوان مربی تیم استقلال دلیل قانع نماینده ای را پیدا نکردم که چرا بازی باید خارج از ایران برگزار گردد.

وی اضافه نمود: احترام زیادی برای کنفدراسیون آسیا قائلم و همواره در مدت 20 سال حضورم در فوتبال ایران، قطر و امارات خاطره خوب از AFC دارم که شعارش صلح و دوستی و بازی برابر بوده است. برایم قابل قبول نیست تیمم خارج ایران بازی کند. با این حال به نظر AFC احترام می گذاریم و به خاطر طرفدارانمان بازی می کنیم و امیدواریم پیروز باشیم.

سرمربی استقلال یادآور شد: استقلال با تیم های هم گروهش فرق می نماید. تیم ما دو بار قهرمان آسیا شده است. تفاوت ما این است که اگر تیم های هم گروه در کشورهای مختلف بازی نمایند، همواره استادیوم خالی است اما ما بهترین تماشاگران را داریم و همواره حداقل 50 هزار نفر در استادیوم حضور دارند.

مجیدی تاکید نمود: من دوستان خوب اماراتی و قطری دارم و آنها همواره از خاطرات خوب بازی در استادیوم آزادی صحبت می نمایند. کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد. 30 میلیون طرفدار داریم و امروز اگر اینجا هستیم به دلیل طرفداران است.

سرمربی استقلال درباره بحث آماده سازی این تیم برای این مسابقه بیان نمود: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. چند جلسه به دلیل برف تمرین نداشتیم اما تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی برای این ملاقات دارند و امیدوارم با برد بازی را به اتمام برسانیم.

او در واکنش به مشکل آبی ها برای پرواز به دبی و تاخیر 8 ساعته در این جهت گفت: هر چیزی که بوده، گذشته است و ما اکنون اینجا هستیم و به بازی فردا فکر می کنیم.

مجیدی در سرانجام صحبت های خود گفت: از فدراسیون فوتبال امارات تشکر می کنم که امروز در فرودگاه و جهت حضور در هتل میزبانی خوبی از ما داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 425

به "دلیل ندارد خارج از ایران بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل ندارد خارج از ایران بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید