توقف حریف قطری پرسپولیس پیش از سفر به تهران

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، تیم الریان اولین حریف پرسپولیس در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا پیش از سفر به تهران در بازی خانگی هفته بیست وپنجم لیگ ستارگان قطر متوقف شد.

توقف حریف قطری پرسپولیس پیش از سفر به تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای کانادا تضمینی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم الریان امشب (پنجشنبه) برابر العربی نهاده شد و با تساوی یک - یک متوقف شد. سباستین سوریا در دقیقه 45 گل تیم الریان را به ثمر رساند اما در دقیقه 51 العربی به گل تساوی دست یافت. الریان با 48 امتیاز رتبه سوم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر را در اختیار دارد و می تواند به کسب سهیمه مرحله پلی آف فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشد.

الریان دوشنبه هفته آینده در اولین بازی دور برگشت گروه D لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی تهران میهمان پرسپولیس است.

در دیدارهای هفته بیست ودوم لیگ عربستان هم تیم الهلال حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در زمین الرائد به پیروزی 3 بر صفر رسید و با 56 امتیاز در آستانه قهرمانی قرار گرفته است. در دیگر دیدارهای امشب این رقابت ها تیم التعاون حریف استقلال تهران در گروه A لیگ قهرمانان آسیا شکست یک بر صفر برابر الفیصلی را پذیرا شد و با 27 امتیاز در رده پنجم جدول نهاده شد. تیم الفتح حریف استقلال خوزستان میهمان القادسیه بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. این تیم با 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ عربستان قرار گرفته است و نامزد سقوط است.

تیم های الهلال، الفتح و التعاون عربستان در روزهای 4، 5 و 19 اردیبهشت ماه امسال در دیدارهای دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به مصاف تیم های پرسپولیس، استقلال خوزستان و استقلال تهران خواهند رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 379

به "توقف حریف قطری پرسپولیس پیش از سفر به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف حریف قطری پرسپولیس پیش از سفر به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید