واعظی: خط تخریب روابط ایران و چین از رسانه های خارج شروع شده است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: خط تخریب روابط ایران و چین از رسانه های خارج شروع شده است.

واعظی: خط تخریب روابط ایران و چین از رسانه های خارج شروع شده است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص انتقاد ها به قرارداد 25 ساله ایران و چین گفت: خط تخریب روابط ایران و چین از رسانه های خارج آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه سند میان ایران و چین تعهدی به آن معنا ندارد، گفت: دولت همیشه مقید بود که هر آنچه که احتیاج به تصویب دولت داشته باشد این کار را انجام دهد و هر اقدامی که احتیاج به تصویب مجلس شورای اسلامی داشته باشد نیز کار را انجام دهد.

واعظی توضیح داد: هیچ کار پنهانی نیست، اما یک خطی را اول رسانه های خارجی به عنوان اینکه تخریب روابط ایران و چین را آغاز کردند و متاسفانه در داخل کشور هم بعضی از افرادی که دنبال فرصت می گردند تا نام خود را مطرح کردند.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت: در فضای مجازی یک شبهه به وجود آوردند برای مردم؛ یک روز می گویند دولت قصد دارد کیش را بدهد و یکبار هم می گویند قشم را می خواهد بدهد. من می خوام از این فرصت استفاده کنم و بگویم این خطی است که از خارج دارد راهنمایی می گردد. قانون اساسی ما و دستگاه های نظارتی ما همه دارند کوشش می نمایند برای اینکه آنچه که انجام می گردد شفاف باشد و هیچ خلافی در آن نباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 747

به "واعظی: خط تخریب روابط ایران و چین از رسانه های خارج شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظی: خط تخریب روابط ایران و چین از رسانه های خارج شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید