نامه نگاری ترامپ با رئیس جمهور سوریه برای مذاکره مستقیم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، وزیر امور خارجه آمریکا امروز اظهار داشت که رئیس جمهور این کشور نامه ای را به رئیس جمهور سوریه برای انجام مذاکره مستقیم درباره یک شهروند آمریکایی بازداشت شده در سوریه مطرح نموده است.

نامه نگاری ترامپ با رئیس جمهور سوریه برای مذاکره مستقیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا روز آدینه طی بیانیه ای به زندانی شدن اوستین تایس شهروند آمریکایی در سوریه اشاره نمود.

وی در این بیانیه با اشاره به 8 سال در حبس بودن این شهروند آمریکایی در سوریه نوشت که دولت آمریکا بارد ها کوشش نموده که در تعامل با دولت سوریه، به آزادی اوستین برسد.

وزیر خارجه آمریکا اضافه نمود: دونالد ترامپ در ماه مارس (اسفند-فروردین) طی نامه ای به بشار الاسد، پیشنهاد مذاکره مستقیم را عنوان کرد. هیچ کسی نباید درباره تعهد آمریکا برای بازگرداندن تمامی شهروندان آمریکایی که در بازداشت هستند تردید کند.

دولت آمریکا از ابتدای شروع بحران سوریه، همیشه با حمایت از گروه های تروریستی کوشش نموده تا به تضعیف دولت مرکزی این کشور بپردازد.

پس از آنکه آمریکا و متحدانش به هدف خود برای سرنگون کردن دولت مشروع و قانونی سوریه نرسیدند، واشنگتن کوشش نموده تا با اعمال تحریم ها، به تضعیف دولت سوریه بپردازد که از جمله این تحریم ها، قانون تحریمی سزار است.

قانون تحریمی سزار، مصوب کنگره آمریکا است که در تاریخ 20 آذر ماه 1398 پس از سه سال کش وقوس بین دو حزب جمهوری خواه و دموکرات، به تصویب رسید و از ماه پیش اجرایی شد و این اقدام با تحریم 39 شخص و نهاد مرتبط با دولت سوریه شروع شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 802

به "نامه نگاری ترامپ با رئیس جمهور سوریه برای مذاکره مستقیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه نگاری ترامپ با رئیس جمهور سوریه برای مذاکره مستقیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید