مهم ترین عوامل ترک تحصیل در خراسان جنوبی چیست؟

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، فقر فرهنگی، فقر اقتصادی، بی سرپرستی و بد سرپرستی را چهار عامل مهم و تأثیرگذار در ترک تحصیل دانش آموزان استان برشمرد.

مهم ترین عوامل ترک تحصیل در خراسان جنوبی چیست؟

محمد زمانی، در اولین نشست مجمع عمومی خیرین حامی بازماندگان از تحصیل که به منظور مشخص ارکان مجمع تشکیل شد، اظهار کرد: یکی از نشانه های تحقق عدالت اجتماعی و آموزشی در آموزش و پرورش بازگشت همه بچه ها بازمانده از تحصیل به کلاس درس است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، وی برتلاش اعضای مجمع در حمایت و جلب مشارکت خیرین به منظور جذب و ارتقای سطح مهارت های بچه ها بازمانده از تحصیل استان تأکید کرد و اضافه کرد: اهداف این مجمع، فراهم کردن امکان ادامه تحصیل، کشف، شناسایی و راهنمایی استعداد ها در زمینه کسب مهارت و حرفه آموزی موثرومنتج به اشتغال مولد، در افراد دامنه آموزشی واجب التعلیم، گروه سنی 7 تا 20 سال، دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه است.

زمانی، همکاری سایر نهادهای دولتی و سازمان های مردم نهاد برای حل مشکل این بچه ها ضروری و بسیار مهم دانست و اعلام نمود: در آینده نزدیک فعالیت مجمع به منظور حمایت از دانش آموزان تارک و بازمانده از تحصیل یا حرفه آموزی به آنان، به صورت رسمی شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1334

به "مهم ترین عوامل ترک تحصیل در خراسان جنوبی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین عوامل ترک تحصیل در خراسان جنوبی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید