یک قدم به هدف نهایی مان نزدیک تر شدیم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سپاهان امروز پنج شنبه با نتیجه سه بر یک تیم شهرداری ورامین را شکست داد تا به دومین برد خود مقابل این تیم دست یابد. سپاهان با این پیروزی به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه هایی صعود کرد و تیم شهرداری ورامین نیز حذف شد.

یک قدم به هدف نهایی مان نزدیک تر شدیم

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان پس از صعود تیمش به نیمه نهایی گفت: خدا قوت جانانه به بازیکنانم می گویم. فوق العاده بازی کردند. بسیار خوشحالم که به عنوان نخستین تیم صعود نماینده به مرحله نیمه نهایی شناخته شدیم. در دور مقدماتی نیز تیم صدرنشین جدول رده بندی بودیم و همین خوشحالی ام را چندین برابر می نماید.

وی اضافه کرد: از مدیران باشگاه سپاهان به خاطر حمایت هایشان از تیم تشکر می کنم. دومین سال حضورمان در لیگ است و توانستیم به جمع چهار تیم صعود کنیم. یک قدم به هدف نهایی خود نزدیک شدیم. خودمان را برای یک نیمه نهایی سخت آماده خواهیم کرد.

محمدی راد در پاسخ به این سوال که شما به همراه تیم شهرداری ورامین قهرمانی مسابقات را در کارنامه دارید و امروز برابر این تیم قرار گرفتید و باعث حذف این تیم شدید. حس شما در این خصوص چیست؟ گفت: به تیم شهرداری ورامین خسته نباشید می گویم. از جذابیت های ورزش همین است. یک روز به همراه این تیم قهرمان ایران و آسیا شدم و سپس مجبور به ترک این تیم شدم. یک روز هم باعث می شویم مانع از صعود تیم به جمع چهار تیم نیمه نهایی شویم. خیلی سعی کردم احساساتم را کنترل کنم. خاطرات خوبی از ورامین داشتم و کسانی که در ورامین قضاوت می نمایند از کارم راضی بودند. وظیفه خودم می دانم در هر تیمی که باشم بهترین کیفیت کار خودم را ارائه دهم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1162

به "یک قدم به هدف نهایی مان نزدیک تر شدیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک قدم به هدف نهایی مان نزدیک تر شدیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک قدم به هدف نهایی مان نزدیک تر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید