شمس: ناظم الشریعه باید بپذیرد با تیم های آسیایی بازی کنیم، صانعی بهترین گزینه بود

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران می گوید کادرفنی تیم ملی باید قبول کند با تیم های آسیایی بازی تدراکاتی برگزار نمایند چرا که تیم ملی احتیاج به آماده سازی بهتر دارد.

شمس: ناظم الشریعه باید بپذیرد با تیم های آسیایی بازی کنیم، صانعی بهترین گزینه بود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص اینکه تیم ملی حریف مناسبی برای بازی های تدارکاتی ندارد و ناظم الشریعه نیز حاضر نیست با تیم های آسیایی بازی کند، اظهار کرد: به نظرم سرمربی تیم ملی باید بازی با تیم های آسیایی را قبول کند. الان تیم های زیادی در آسیا هستند که شرایط فنی خوبی دارند و حاضرند با ما بازی تدارکاتی برگزار نمایند. شرایط به نحوی شده که قادر به بازی با تیم های قاره های دیگر نیستیم و در این شرایط برای آماده سازی بهتر، بازی با حریفان آسیایی که در گروه ما نیستند مناسب است. ضمن اینکه با توجه به ناکامی های اخیر مس سونگون و تیم جوانان عملا دیگر ما تیم اول آسیا نیستیم و نباید زیاد از حد کلاس بگذاریم.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص اضافه شدن صانعی به کادرفنی تیم ملی فوتسال گفت: این نیاز احساس می شد و خود کادرفنی هم اعلام کردند که به یک مدیرفنی نیاز دارند و با توجه به اینکه صانعی قبلا با این کادر کار نموده بود بهترین گزینه برای حضور در تیم ملی بود و فکر می کنم این اقدام بتواند شرایط تیم ملی را بهتر کند.

شمس در خصوص رفتن مهدی تاج از فدراسیون فوتبال تاکید نمود: تاج کوشش زیادی کرد برای فوتسال کارهایی انجام دهد اما چندان پیروز نبود. نمونه اش همین پاداش تیم های بانوان و آقایان فوتسال که ماه هاست پرداخت نشده است. به نظرم رئیس جدید باید از سمت فوتسالی ها تحت فشار قرار بگیرد تا توجه ویژه ای به این رشته کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 328

به "شمس: ناظم الشریعه باید بپذیرد با تیم های آسیایی بازی کنیم، صانعی بهترین گزینه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمس: ناظم الشریعه باید بپذیرد با تیم های آسیایی بازی کنیم، صانعی بهترین گزینه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید