مقاله: نمای کامپوزیت ساختمان چیست؟ انواع کامپوزیت، مزایا و معایب ، کاربرد و نحوه اجرای آن چیست؟

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، از معایب این متریال می توان به قیمت بالای مواد خام و فرآیند ساخت، هزینه خرید و نصب نسبتا گران، نیاز به ابزار مخصوص و اکیپ ماهر برای نصب، آلایندگی محیط زیست مخصوصا در مورد کامپوزیت های زمینه پلیمری و تافنس (مقاومت در برابر ضربه) پایین اشاره کرد.

مقاله: نمای کامپوزیت ساختمان چیست؟ انواع کامپوزیت، مزایا و معایب ، کاربرد و نحوه اجرای آن چیست؟

قطعات متناسب با وزن خود روی بولت ها قرار می گیرند که به علت فرم خاص مونتاژ ورق ها در هنگام زلزله و یا وزش بادهای شدید از محل خود خارج نمی گردند و از پایداری بالایی در برابر نیروهای جانبی برخوردار می باشند.

مدل پانل ضدباکتری این متریال، با استفاده از دو ورق آلومینیومی با تکنولوژی پیشرفته دو طرف هسته پلیاتیلن با وزن مخصوص کم و ضدآلاینده ساخته شده است. شاید در مورد نام ضدباکتری آن برایتان سوال ایجاد شده باشد که در پاسخ باید گفت: برروی سطوح این ورق، رنگ ضدباکتری بکار رفته است که علاوه بر بخشیدن جنبه ای زیبا به نما، سبب محافظت محیط های خاص نظیر اتاق های عمل، مراکز تولید و نگهداری دارو، آزمایشگاه ها و... می شود. لازم به ذکر است این متریال یکی از محصولات انحصاری iBond است.

در این روش، ورق ها با استفاده از شیار های چکمه ای تعبیه شده، به صورت ریلی روی پروفیل های مخصوص آلومینیومی نصب می شوند. پس از اجرای کمربندی های آهنی زیرسازی، با هدف رفع خطاهای احتمالی سازه، نبشی های آهنی با شیارهای لوبیایی روی کمربندی های مطابق با آکس بندی ارائه شده در نقشه های اجرایی، نصب می گردند.

منبع مقاله: نمای کامپوزیت ساختمان چیست؟ انواع کامپوزیت، مزایا و معایب، کاربرد و نحوه اجرای آن چیست؟

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1460

به "مقاله: نمای کامپوزیت ساختمان چیست؟ انواع کامپوزیت، مزایا و معایب ، کاربرد و نحوه اجرای آن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نمای کامپوزیت ساختمان چیست؟ انواع کامپوزیت، مزایا و معایب ، کاربرد و نحوه اجرای آن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید