راهنمای خرید بخارشو؛ انواع، نکات مهم پیش از خرید و برترین ها

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، بخارشو یکی از آن ابزارآلاتی در خانه است که می تواند زندگی شما را به شکلی شگفت آوری راحت کند. این دستگاه ها این قابلیت را دارند که کف خانه را به شکلی بهینه تمیز نمایند و در کنار آن بتوانید از بابت تمیزی مبلمان و تخت خواب ها هم مطمئن باشید. از طرفی اگر همیشه نگران تمام شدن مواد شوینده در خانه یا بحث های زیست محیطی هستید، یک بخارشوی باکیفیت می تواند این نگرانی را رفع کند و با بخار بسیار داغ هر نوع آلودگی ای را از بین ببرد.

راهنمای خرید بخارشو؛ انواع، نکات مهم پیش از خرید و برترین ها

در این مطلب می خوانید:

چند نمونه از کاربردهای بخارشو در منزل که نمی دانستید

آشنایی با انواع بخارشو

7 نکته کلیدی که قبل از خرید بخارشو باید به آن توجه کنید

دو ویژگی مهمی که ارزش خرید بخارشو را دو برابر می نماید

از بین بردن حشرات موذی با بخارشو

معرفی پرفروش ترین بخارشوها در بازار ایران

چند نمونه از کاربردهای بخارشو در منزل که نمی دانستید

شاید به جرات بتوان اذعان داشت که یکی از کاربردی ترین لوازمی که می توان در خانه داشت، بخارشو است، چراکه این دستگاه با ظاهر کوچکی که دارد، حجم بالایی از کارهای خانه را انجام می دهد. به طور کلی تنوع استفاده از بخارشو در منزل زیاد است. درواقع شما می توانید خیلی از کارها را مانند تمیز کردن انواع کفپوش ها، شیشه ها و پنجره ها، دیوار، پرده ها، ضدعفونی کردن تشک ها و پتوها، اتوی لباس ها (با بخارشوی خشک)، شیرآلات، از بین بردن آهک روی اتصالات و سطوح، سطوح روغنی و چسبناک روی صفحه اجاق گاز و داخل فر و بسیاری از مکان های ریز و درشت را با بخارشوی خود در یک چشم به هم زدن انجام دهید.

بعلاوه در صورتی که قصد شستن مبلمان خانه را دارید، برترین گزینه برای این کار بخارشو است. با استفاده از این کالا می توانید مبلمان را به شکل یک دست شسته و با استفاده از خاصیت مکندگی آن، آب اضافی را از لایه های مبل جمع کنید. به همین خاطر جالب است بدانید که تمیز کردن چربی های روی کابینت های آشپزخانه، هم با وجود بخارشو سخت نخواهد بود و از آنجایی که این قسمت ها کمی دور از دسترس هستند و باید با مواد شوینده و پاک نماینده های قوی تمیز شوند، استفاده از این محصول کار را به معنی واقعی کلمه راحت می نماید.

آشنایی با انواع بخارشو

در این قسمت از این راهنمای خرید به سراغ معرفی 4 نمونه از مدل های رایج بخارشوی در بازارهای جهانی می رویم تا روند انتخاب و خرید این محصول را برای شما راحت تر کنیم. درواقع شناخت کاربردها و ویژگی های مختلف هر یک از این بخارشوها از این جهت یاری نماینده است که می توان خرید آن را به گزینه هایی متناسب با احتیاج خود محدود کرد.

1. بخارشوی دستی (Handheld Steam Cleaner)

بخارشو دستی کالایی کوچک، قابل حمل و کاربردی است که جزو گزینه های ارزان در این دسته از محصولات به شمار می رود. به طور کلی مقدار جمع و جور بخارشوهای دستی کار کردن با آن ها را بسیار آسان می نماید، بعلاوه در صورت عدم استفاده جای زیادی را نمی گیرند و تقریبا می توانید آن را در هر جایی قرار دهید. بخارشوی دستی به منظور پاک کردن لکه های کوچک در فرش یا تمیز کردن سریع پنجره ها گزینه ای کارا و ایدئال است، اما باید بدانید که در تمیز کردن سطوح بزرگ چندان کاربردی نیستند. درواقع مقدار کوچک آن ها برای تمیزکاری پیشخوان ها و گوشه کنارهای خانه بیش از تمیز کردن کف اتاق ها مفید است.

مزایا:

  • ارزان ترین مدل های بخارشوی به حساب می آیند.
  • برای کارهای نظافتی ای در مقیاس کوچک مناسب است.
  • به یاری یک بخارشوی دستی می توانید به راحتی زیر مبلمان، گوشه کنارهای اتاق ها و پرده ها را تمیز کنید.
  • فضای کمی را اشغال می نمایند و جزو مدل های سبک وزن و با استفاده آسان به شمار می روند.

قبل از خرید بدانید:

  • به منظور انجام کارهای نظافتی در مقیاس بالا کارا نیستند و سطح بخارشوی کوچکی دارند!

2. بخارشوی ایستاده (Steam Mops)

بخارشوهای ایستاده در درجه اول برای تمیز کردن کف اتاق ها طراحی شده اند. این نوع از محصولات که ساختاری مشابه با جاروبرقی ایستاده را دارند، به شکل عمودی هستند و با توجه به وزنی که دارند به راحتی حمل می شوند. بخارشوهای ایستاده معمولاً شامل یک مخزن آب در داخل دسته یا متصل به آن هستند. بخارشوی ایستاده می تواند عملکردی کاملا مشابه با تی داشته باشد ولی در عین حال در تمیز کردن و ضدعفونی کردن کف زمین بسیار کارآمدتر است.

در حالی که هر مدل از این گزینه های ایستاده احتمالاً ویژگی ها و لوازم جانبی متفاوتی را ارائه نمایند، اما وجه مشترک همه آن ها ارائه بخاری داغ است که میکروب ها، باکتری ها و انگل هایی را که ممکن است در کف خانه شما کمین نموده باشند را از بین می برند. از طرفی احتیاجی هم به استفاده از مواد شوینده مختلف نیست و زمان کمتری صرف تمیز کردن کف اتاق ها خواهد شد. بخارشوی ایستاده معمولاً کمی بیشتر از مدل های دستی هزینه دارد و قیمت آن احتمالا بر اساس برند، قدرت، تطبیق پذیری و لوازم جانبی، متفاوت خواهد بود.

مزایا:

  • بخارشوهای ایستاده ارزان و دوستدار محیط زیست هستند، بعلاوه نسبت به مدل هایی که در ادامه معرفی می کنیم وزن کمی دارند.
  • در تمیز کردن و ضدعفونی کردن کف اتاق ها عالی عمل می نمایند و فضای ذخیره سازی کمی را به علت ساختاری که دارند، اشغال می نمایند.

قبل از خرید بدانید:

  • برترین مدل ها برای پاک سازی پیشخوان، گوشه کنارها و سایر نقاط صعب العبور خانه نیستند.
  • ممکن است به منظور استفاده بر روی فرش احتیاج به ویژگی یا لوازم جانبی خاصی داشته باشند.
  • حجم مخزن آب کمی دارند.
  • در پروژ ه های تمیزکاری در مقیاس بسیار بالا چندان کاربردی نیستند.

3. بخارشو سیلندری یا کپسولی (Cylinder Steam Cleaner)

بخارشوهای سیلندری یا کپسولی، از جمله گزینه های حجیم تر و بزرگتر هستند، بنابراین ممکن است ذخیره سازی آن ها در خانه های کوچک کمی دشوارتر باشد. با این حال، اجازه ندهید که این موضوع شما را از خرید این مدل ها منصرف کند زیرا این نوع بخارشو در تمیز و ضدعفونی کردن خانه بسیار کارآمد است. به طور کلی مقدار بزرگتر این محصولات بیشتر به علت وجود مخزن آب بزرگتر در ساختار آن است، طبیعتا این مخزن بزرگتر به شما این امکان را می دهد که کارهای نظافتی بیشتر و در مقیاس بزرگ تر را بدون نگرانی در خصوص پرکردن مجدد واحد آب دستگاه انجام دهید. این نوع بخارشوی اغلب با اتصالات مختلفی برای تمیزکاری سطوح مختلف ارائه می شوند، به همین علت هم تنوع ساختاری زیادی دارند. این تطبیق پذیری بخارشو به شما این امکان را می دهد تا از بخارشوی کپسولی برای کف، پیشخوان و حتی گزینه هایی مانند پرده ها و لباس های مجلسی بهره ببرید.

قیمت این کالا بر اساس مدل های مختلف موجود در بازار برای آن فرق دارد، اما به طور میانه، یک بخارشو سیلندری از هر دو بخارشوی دستی یا ایستاده گران تر است. البته علی رقم قیمت بالاتر این مدل ها،به یاری این نوع محصولات تقریباً می توانید تمام قسمت های خانه خود را به راحتی تمیز و ضدعفونی کنید.

مزایا:

  • همه کاره؛ به یاری مدل های سیلندری می توانید تمام نقاط خانه را تمیز کنید.
  • مخزن آب آن ها بزرگ است، بنابراین مجبور نیستید دائما آن را پر کنید!
  • در از بین بردن آلودگی ها و انگل ها بسیار کارآمد است.
  • تعداد زیادی پیوست و لوازم جانبی خاص برای راحتی در کارکرد دارد.

قبل از خرید بدانید:

  • از سایر مدل های بخارشوی گران قیمت تر است.
  • طبیعتا مقدار بزرگ تر این محصولات نگهداری از آن ها را سخت تر می نماید.
  • از نقطه نظر حرکت برترین گزینه بازار نیست.

4. بخارشوی چندمنظوره (Vapor Steam Cleaner)

بخارشوی چندمنظوره از نظر شکل و عملکرد مشابه با بخارشوی کپسولی است و بسیاری از مزایای آن مشابه مدل قبلی است. این نوع بخارشوی معمولاً دارای ویژگی ها و ملحقات بسیار متنوعی است که به شما این امکان را می دهد تا انواع سطوح و اشیاء را به راحتی تمیز کنید.

از جمله اصلی ترین وجه تمایزهای این نوع بخارشوی توانایی آن در فراوری بخار خشک است. بخارشوهایی با این قابلیت این امکان را فراهم می نمایند که تمام سطوح را در عین تمیز کردن کاملا خشک نمایند و احتیاجی به صرف زمان برای خشک شدن محیط بعد از پاک سازی نباشد؛ بعلاوه بعضی از لوازم خانه که به رطوبت حساس هستند هم می توانند مشمول تمیزکاری بنیادی شوند. البته گفتنی است که این محصولات از انواع مدل های گران قیمت بازار به شمار می روند.

مزایا:

  • همه کاره؛ همچون مدل های سلندری قابلیت تمیز کردن محیط را به شکلی ایدئال دارند.
  • امکان فراوری بخار خشک دارند که نگرانی از بابت آسیب احتمالی رطوبت به بعضی لوازم را برطرف می نماید.
  • در از بین بردن انواع آلودگی ها، لکه ها و انگل ها بسیار کارآمد هستند. بعلاوه تعداد زیادی پیوست و لوازم جانبی به منظور راحتی بیشتر در زمان کار دارند.

قبل از خرید بدانید:

  • بخارشوی چندمنظوره نسبت به سایر مدل ها گران تر است.
  • مقدار آن ممکن است امکان ذخیره سازی در خانه های کوچک را با مشکل روبه رو کند.

7 نکته کلیدی که قبل از خرید بخارشو باید به آن توجه کنید

دلایل شما برای تمایل به سمت خرید بخارشوی، سبک زندگی و نحوه استفاده از این کالا بدون شک بر انتخاب شما تأثیر می گذارد. به همین علت هم برای خرید بخارشوی مناسب دانستن فاکتورهای زیر می تواند به شدت یاری نماینده باشد.

1. مقدار و وزن بخارشو

از مدل های چندمنظوره گرفته تا دستی، بخارشوها دارای طیف وسیعی از مقدار، شکل و وزن هستند. به طور کلی در زمان خرید باید در نظر داشته باشید که مقدار و وزن کلی دستگاه مهم است. اگر در حمل یا جابه جایی بخارشوی سنگین راحت نیستید، چنین مساله ای می تواند یک عامل بازدارنده برای خرید مدل های سنگین (مانند گزینه های چندمنظوره با وزن بالای 3 کیلوگرم) باشد. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که در زمان خرید بخارشو، باید مکانی برای قرارگیری آن در نظر داشته باشید، که همین مساله هم می تواند در انتخاب بین گزینه های ایستاده یا چندمنظوره بسیار مهم باشد.

2. قیمت بخارشو

اینکه کدام نوع بخارشوی را انتخاب می کنید مسلما وابسته به محدوده قیمت کالا است. بخارشوهای دستی و ایستاده را می توان با قیمت های ارزان ای پیدا کرد. البته اگرچه در این میان بعضی از مدل های سیلندری و چندمنظوره جزو مدل های گران قیمت در نظر گرفته می شوند اما باید توجه داشته باشید که هزینه کردن برای این دسته از محصولات می تواند در دراز مدت کاملا به صرفه باشد. به همین خاطر با توجه به نظرات کاربران در سایت خبرنگاران بسیاری از برندهایی با قیمت میانه جزو گزینه های باکیفیت تلقی شده اند، بنابراین به منظور تمیز کردن خانه هایی با ابعاد معمولی، بخارشوهایی با قیمت میانه هم می توانند مفید واقع شوند.

3. لوازم جانبی دستگاه

بیشتر بخارشوی های موجود در بازار دارای چند ضمیمه و لوازم جانبی اولیه هستند که می توان از آن ها برای تمیزکاری انواع سطوح مختلف استفاده کرد تا به شما در ضدعفونی منطقه ها مختلف خانه یاری کند. در میان انواع مختلفی از لوازم های جانبی برای بخارشو، وجود برس های گرد کوچک و فلزی (از نقطه نظر دوام) می تواند به منظور پاک سازی حفره های خاک گرفته در بعضی لوازم خانگی به کار آید. بعلاوه سری های بلند و البته ظریف می توانند به خوبی گوشه های مبلمان یا دیوار را تمیز نمایند. وجود پدهای میکروفایبرِ متناسب با سری ها و پارویی های مختلف دستگاه هم می تواند از جمله مزیت های بخارشویی کارا باشد.

4. مقدار مخزن آب

درست همچون یک اتوی بخار، بخارشوی تنها تا زمانی که آب برای گرم کردن داشته باشد به فراوری بخار ادامه می دهد و در غیر از این حالت کارایی ندارد. در خصوص انتخاب و خرید بخارشویی با مخزن کوچک (زیر 1 لیتر) باید در نظر داشته باشید که احتمالا مجبور خواهید بود که در طول کار چند نوبت مخزن را مجددا آب کنید. از سوی دیگر، مخازن بزرگ تر احتیاج به پر کردن مکرر ندارند، اما معمولاً فرآیند گرم شدن آب در آن ها بیشتر طول می کشد، بنابراین قبل از کار باید حدود چند دقیقه ای صبر کنید. بخارشوی های ایستاده و دستی معمولاً مخازن کوچک تر و زمان گرم کردن کوتاه تری دارند. در حالی که بخارشوی سیلندری و چندمنظوره زمان طولانی تری برای کار می طلبند.

5. فشار و دمای دستگاه

فشار و دمای بخارشو دو فاکتور مهم در خرید این کالا هستند، چراکه مقدار داغی و فشار بخار فراوریی می تواند در تمیز کردن محیط بسیار با اهمیت باشد. بخارشوی هایی که دمای بالاتری دارند، مانند مدل های چندمنظوره فشار بیشتری را فراوری می نمایند که طبیعتا بهداشتی تر و کاراتر است. از طرفی اگرچه دما و سطح فشار پارامترهای مهمی هستند اما اینکه دستگاه بتواند با ثبات دمایی کار کند، هم به همان مقدار مهم است. این مساله حتی از جنبه اعمال هزینه بیشتر به منظور خرید بخارشویی با ثبات فشار و دما هم قابل تاکید است.

6. سطح نویز بخارشو

بخارشوی ها معمولاً ساکت تر از محصولاتی همچون جاروبرقی هستند، اما طبیعتا همه ی مدل های آن سطحی از صدا (در حدود 78 الی 85 دسی بل) فراوری می نمایند که در بعضی موارد می تواند بسیار بلند باشند. متأسفانه، تنها تعداد کمی از برترین بخارشوی های بازار مقدار صدای محصول را بر حسب دسی بل در تعیینات خود ذکر می نمایند، بنابراین ممکن است مجبور شوید که برای دریافت اطلاعاتی از مقدار صدای مدل دلخواه به نظرات مشتریان اعتماد کنید.

7. سهولت در استفاده

اغلب مدل های سبک تر بخارشوها راحتی بیشتری را در زمان کار نسبت به مدل های سنگین تر دارند، اما انواع بزرگ تر بخارشوها می توانند عملیات تمیزکاری را به شکل بهتر و عمیق تری ارائه دهند. اگر نگران ناراحتی ناشی از کار با بخارشوی بزرگ یا سنگین هستید، استفاده از سیستمی کوچکتر ممکن است ارزشش را داشته باشد. با این حال، اگر واقعاً در پی تمیز کردن عمیق خانه و لوازم آن هستید دستگاهی بزرگ تر از مدل های دستی، کارا خواهد بود.

دو ویژگی مهمی که ارزش خرید بخارشو را دو برابر می نماید

برخورداری از ویژگی هایی همچون وجود مخزن دوقلو در ساختار بخارشو و قابلیت تبدیل از جمله تعییناتی هستند که می توانند ارزش خرید بخارشو را دو برابر نمایند. در حالت کلی بعضی از مدل ها این وسیله دارای دو مخزن آب هستند، بنابراین احتیاجی به پر کردن مداوم مخزن ها نیست و می توانید در زمان استفاده از آن از زمان بیشتری در راستای شست وشو لذت ببرید.

بعلاوه بعضی از کالاهای بازار قابلیت تبدیل دارند، به این معنی که بخارشوی ایستاده می تواند به مدلی دستی تبدیل گردد. جالب است بدانید که حتی می توانید جاروبرقی هایی را پیدا کنید که قابلیت تبدیل به بخارشو را دارند. بنابراین برای افرادی با فضای کم، دو محصول در یک محصول می تواند فضای ذخیره سازی مناسبی را در اختیار شما قرار دهد.

از بین بردن حشرات موذی با بخارشو

بخارشوها برای آن دسته از کاربرانی که از آلرژی و حساسیت رنج می برند هم گزینه خرید جالب توجهی است. به طور کلی فن آوری تمیز کردن با بخار، می تواند به خوبی کنه های گرد و غبار و آلودگی ها را از سطوح (به ویژه بافت تشک ها) از بین ببرد، طبیعتا چنین قابلیتی با حرارت بالای بخار آب امکان پذیر است. جالب اینجاست که تماشا لکه ها بر روی رومیزی یا پرده ها هم دیگر عصبی نماینده نیست، چراکه به یاری یک بخارشوی دیگر مجبور نیستید کل رومیزی یا هر چیز دیگری را بشویید. می توانید به سادگی بخارشوی خود را روی آن بگذارید تا از شر لکه ها خلاص شوید. حتی جالب است بدانید که بخارشوها می توانند به از بین بردن ساس ها، این موجودات جان سخت یاری نمایند. آنالیز های انجام گرفته روی کاربران بخارشوی نشان می دهد که بسیاری از افراد دقیقاً به منظور از بین بردن ساس این وسیله را خریداری نموده اند، تا احتیاجی به بیرون انداختن مبلمان خانه وجود نداشته باشد.

معرفی پرفروش ترین بخارشوها در بازار ایران

پس از آنالیز و مطالعه کامل هر آنچه برای خرید بخارشو ضروری است بدانید، وقت آن است که نگاهی به مدل های پرفروش بخارشو در سایت خبرنگاران هم بیاندازیم تا با دقت نظر بیشتری خرید خود را انجام دهید.

بخارشو کرشر مدل SC2 EASYFIX

بخارشو کرشر مدل SC2 EASYFIX یکی از مدل های مجذوب کننده بخارشو با وزن مناسب 2.9 کیلوگرمی است که در زمان جابه جایی هیچگونه مسئله ای را برای کاربر ایجاد نمی نماید. منبع آب این دستگاه آلمانی حدودا 1 لیتر است و به منظور آغاز به کار حدودا 6.5 ثانیه زمان احتیاج دارد تا آب را به مقدار کافی گرم کند. این نوع بخارشو جزو مدل های چندکاره به شمار می رود و و با وجود نازل گوشه، نازل دیوارشویی، حوله های کف و دیوار و انواع مختلفی از فرچه ها تقریبا هر جایی را به خوبی تمیز می نماید. از جمله دیگر تعیینه های بخارشو کرشر مدل SC2 EASYFIX توان مصرفی 1500 واتی و طول سیم 400 سانتی متری است که نمادی از قدرت و انعطاف پذیری کالا در زمان استفاده است. البته ممکن است به مرور زمان درب آن با رسوب همراه گردد، بنابراین توصیه می کنیم که از آب سبک و عاری از املاح برای تمیزکاری خانه با بخارشو بهره ببرید.

بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX

6 %

5,290,000

4,990,000 تومان

مشاهده و خرید

بخارشوی درما مدل DEM-ZQ610

بخارشوی درما مدل DEM-ZQ610 گزینه ای ایستاده و مناسب با دسته ای بلند است که می توان از آن برای شست وشوی زمین، پنجره ها و دیوار استفاده کرد. این نوع بخارشو از جمله محصولات شرکت شیائومی است با وجود 5 سری تعویضی و ظرفیت 230 میلی متری مخزن آب یکی از مدل های پرقدرت این حوزه به شمار می رود. توان 1400 واتی، مدت زمان 11ثانیه ای به منظور آغاز به کار، دسته بلند، طول سیم 400 سانتی متری و وزن 2.3 کیلوگرمی از دیگر تعیینات این نوع بخارشوی است که با قیمت ارزان ای هم وارد بازار شده است. البته باید در نظر داشته باشید که بخارشوی درما مدل DEM-ZQ610 ظرفیت مخزن زیادی ندارد و قدرت بخار آن بسیار پرقدرت نیست، بنابراین در پاک کردن لکه های چند ساله چندان عالی عمل نخواهد کرد.

بخارشوی درما مدل DEM-ZQ610

20 %

4,000,000

3,200,000 تومان

مشاهده و خرید

بخارشو تولیپس مدل SC-A690

بخار شو مدل SC-A690 از جمله محصولات پرطرفدار شرکت تولپیس است که ظرفیت مخزن آب آن به 1.5 لیتر می رسد. توان این محصول 1500 وات و مخزن آن از جنس استیل ضد زنگ است؛ بعلاوه وجود سیستم محافظت سه گانه و قابلیت تنظیم بخار از دیگر ویژگی های کاربردی آن تلقی می گردد. فشار بخار این دستگاه در حد 4 بار است و در ساختار آن از یک سیم جمع کن به منظور کارکرد راحت تر آن استفاده شده است. بخارشو تولیپس مدل SC-A690 یکی از گزینه های میان رده بازار است که رضایت بالایی را هم بین کاربران کسب نموده است.

بخار شو تولیپس مدل SC-A690

مشاهده کالا

بخارشوی سانلند مدل SL840

یکی از گزینه های سیلندری بازار بخارشوی سانلند مدل SL840 است که برای شست وشوی کف، دیوارها و پنجره ها انتخابی مناسب است. به طور کلی این نوع بخارشو وزنی در حدود 6 کیلوگرم با ساختاری جمع وجور و کوچک است و در کنار آن دارای توان مصرفی 1500 وات، مدت زمان آماده سازی تا 45 دقیقه، ظرفیت مخرن تا 1.5 لیتر و طول سیمی به مقدار 5 متر است. اقلام همراه این محصول شامل سری شیشه شور، پارکت شور، سری های فلزی و 4 سری جهت شست و شوی سرویس بهداشتی و حمام است.

بخارشوی سانلند مدل SL840

2,446,000 تومان

مشاهده و خرید

بخارشو فکر مدل MAXI CLEAN

بخارشو فکر مدل MAXI CLEAN محصولی ساخت آلمان و مونتاژ ترکیه است که قابلیت استفاده به دو شکل دسته دار و بدون دسته را دارد. این نوع سیتم شست وشو به یاری طراحی ارگونومیک مولتی فلکس، مفاصل چرخان و کفی ای با چرخش 180 درجه ای می تواند تقریبا هر محیطی را شست وشو دهد. حجم مخزن آب این محصول 350 میلی لیتر است و توان آن به 1300 وات می رسد. از جمله دیگر تعیینات این نوع بخارشو سری های قابل تنظیم، مدت زمان 30 ثانیه ای برای فراوری بخار، طول سیم 500 سانتی متری، چراغ های ال ای دی به منظور هشدار، دارای ده ابزار و سَری مختلف است که همین موارد هم آن را به کالایی با ارزش خرید بالا تبدیل نموده است. البته گفتنی است که این نوع بخارشو با فیلتر جذب سختی آب به منظور عدم اختلال در کارکرد آن همراه شده است.

بخار شو فکر مدل MAXI CLEAN

11 %

4,000,000

3,550,000 تومان

مشاهده و خرید

بخارشوی بیترون مدل BSM-10

یکی از مدل های ایستاده بخارشوی که برای تی کشیدن محیط بسیار کاربردی است بخارشوی بیترون مدل BSM-10 است. این محصول دارای تعییناتی همچون توان مصرفی تا 900 وات، قابلیت آب جمع کنی و آب کشی، وزن 3 کیلوگرمی، ظرفیت مخزن 0.5 لیتری، طول سیم 3 متری با مدت زمان 15 ثانیه ای برای فراوری بخار است که جزو مدل های میان رده و کارا با قیمتی مناسب به شمار می رود. لازم به تاکید است که این نوع محصول همراه با 3 عدد حوله موکتی و 1 عدد حوله پایه برای استفاده روی فرش همراه شده است.

بخارشوی بیترون مدل BSM-10

2 %

2,200,000

2,156,000 تومان

مشاهده و خرید

بخارشو کرشر مدل SC 5 EASY FIX

بخارشو کرشر مدل SC 5 EASY FIX یکی از قدرتمندترین مدل ها با توان 2200 وات است که ظرفیت مخزن آن با 1.5 می رسد. این نوع بخارشو بدون وقفه قابل استفاده است و تنها 3 دقیقه برای آغاز کار زمان احتیاج دارد. وزن بخارشو کرشر مدل SC 5 EASY FIX حدودا 6 کیلوگرم است اما با ساختاری جمع وجور قابلیت ذخیره سازی در خانه های کوچک را به خوبی ارائه می نماید. مخزن بویلر این کالا 0.5 لیتر است و همراه با اقلام کاربردی ای همچون کف شو، نازل گوشه، نازل دیوار، حوله نازل دیوار، سری باریک، نازل برس دار و قرض ضدرسوب به بازار عرضه شده است.

بخارشو کرشر مدل SC 5 EASY FIX

9 %

16,900,000

15,460,000 تومان

مشاهده و خرید

بخارشو بایترون مدل BSX-4000

اگر در پی محصولی پرقدرت با توان 1500 وات و ظرفیت 1.42 لیتر هستید، بخارشو بایترون مدل BSX-4000 می تواند انتخابی مناسب باشد. مدت زمان قابل استفاده از این نوع بخارشور 40 دقیقه است و تنها در 50 ثانیه آماده کار می گردد. اگرچه این محصول کالای کشور چین است اما وزن 5 کیلوگرمی و ساختار جمع وجور آن کار را برای شما به شدت راحت می نماید، بعلاوه قدرت این کالای میان رده در حدی است که برای شست وشوی اغلب مکان ها (به جز شیشه) با آلودگی میانه، مناسب است و از این بابت مسئله ای ندارد.

بخارشوی بایترون مدل BSX-4000

2 %

6,400,000

6,272,000 تومان

مشاهده و خرید

بخار شو کرشر مدل SC2 DELUXE EASYFIX

بخارشو کرشر مدل SC2 DELUXE EASYFIX یکی دیگر از گزینه های چندمنظوره است که علارقم ظاهر کوچکی که دارد توان آن تا 1500 وات می رسد. این مدل محصول ظرفیت مخزنی 1 لیتری دارد و وزن آن به 3 کیلوگرم می رسد. از طرفی گفتنی است که طول سیم این بخار شو به 2 متر می رسد که انعطاف پذیری معمولی ای را برای جابه جایی و حمل ایجاد می نماید. با استفاده از این کالای میان رده می توانید سطوح مختلف از جمله شیشه ها را پاک و راحتی در کار خانگی را به خوبی تجربه کنید.

بخار شو کرشر مدل SC2 DELUXE EASYFIX

مشاهده کالا

بخارشو شارک مدل S1000UK

یکی از مدل های ایستاده و پرقدرت که از پدهای میکروفیبر جاذب با قابلیت شست وشوی مجدد در ساختار آن استفاده شده است که پرزگیری را هم به شکلی مناسب انجام می دهد، بخارشو شارک مدل S1000UK است. این نوع بخارشوی ایستاده با تعییناتی همچون توان 1200 واتی، ظرفیت 0.35 لیتری، وزن 2.8 کیلوگرمی و بدنه ای پلاستیکی همراه شده است و در کنار آن قیمتی ارزان هم دارد. به طور کلی این نوع سیستم نه تنها کف محیط را به طرز شگفت انگیزی تمیز می نماید، بلکه 99. 9 درصد از باکتری های رایج خانگی را هم از بین می برد.

بخار شو شارک مدل S1000UK

5 %

2,940,000

2,793,000 تومان

مشاهده و خرید

بخار شو نانیوا مدل NS-6500

بخارشور 1600 وات، نانیوا مدل NS-6500 جزو کالاهای ایرانی و البته باکیفیت است که در عین اینکه بسیار کم مصرف است می تواند با یاری سری های متنوعی که دارد به برترین شکل ممکن فضا را تمیز کند. وجود چرخ در ساختار این محصول همراه با وزن 6 کیلوگرمی، جابه جایی آن را راحت نموده است و در کنار آن با وجود ساختار جمع وجوری که دارد می توانید از بابت ذخیره سازی آن در خانه های کوچک مطمئن شوید. این نوع بخارشوی می توان تا 50 دقیقه بی وقفه کار کند و مدت زمان مورد احتیاج برای آغاز به کار آن 9 دقیقه است.

بخار شو نانیوا مدل NS-6500

5,150,000 تومان

مشاهده و خرید

بخارشو و جاروبرقی کرشر مدل SV7

کارچر از جمله برندهای محبوب آلمانی در زمینه فراوری لوازم خانگی است که این بار با بخارشو و جاروبرقی کرشر مدل SV7 به بازار قدم نهاده است. همانطور که از نام این کالا تعیین است این دستگاه هم بخارشو و هم جاروبرقی است بنابراین عملا می تواند احتیاجهای شما در این زمینه را به خوبی برطرف کند. کرشر مدل SV7 یک دستگاه قدرتمند با توان 2000 وات است و گنجایش مخزن آب آن به 2.5 لیتر می رسد. این سیستم برای فراوری بخار به 5 دقیقه زمان احتیاج دارد و پس از آن می تواند تا 45 دقیقه در تمیز کردن محیط شما را همراهی کند. سایر تعیینات این دستگاه شامل سیم برقی 6 متری، دسته بلند، قابلیت خروج آب با دبی 4 و مناسب برای شست وشوی دیوار و شیشه است. در حالت کلی بخارشو و جاروبرقی کرشر مدل SV7 محصولی همه چیز تمام است که می تواند کار خانگی را به بهینه ترین شکل ممکن انجام دهد.

بخارشو و جاروبرقی کرشر مدل SV7

31,500,000 تومان

مشاهده و خرید

آخرین نصیحت ها قبل از خرید بخارشو

اگرچه بدون داشتن بخارشو هم خانه اغلب ما تمیز می گردد اما باید بدانید که با وجود این کالا بسیاری از کارهای تمیز کردن محیط سریع تر و آسان تر می گردد و در عین حال استفاده از مواد شیمیایی رایج به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد. یکی از مواردی که در آنالیز های نظر کاربران شایان توجه بود این است که اگرچه دیدگاه افراد در خصوص مدل ها و مارک های مختلف بخارشو متفاوت بود، اما همه کاربران به مزایای تمیزنمایندگی بخارشو معتقد بودند، بنابراین اگر بتوانید مدلی باکیفیت را با توجه به آنچه ذکر کردیم خریداری کنیم عملا در آینده کارهای خانگی به طرز قابل توجهی ساده تر می گردد.

منبع: CA

کندوکاو بیشتر

کاربردهای بخارشوی چیست؟

در حالت کلی شما می توانید خیلی از کارها مانند تمیز کردن انواع کفپوش ها، شیشه ها و پنجره ها، دیوار، پرده ها، ضدعفونی کردن تشک ها و پتوها، اتوی لباس ها، شیرآلات، از بین بردن آهک روی اتصالات و سطوح، سطوح روغنی و چسبناک روی صفحه اجاق گاز و داخل فر و بسیاری از مکان های ریز و درشت را با بخارشوی خود در یک چشم به هم زدن انجام دهید.

برترین مارک بخارشو چیست؟

برندهای کرشر، آریته، سونامی و بایترون جزو برترین مارک ها برای خرید این کالا است.

قیمت بخارشوی میان رده و باکیفیت حدودا چقدر است؟

به طور کلی قیمت این کالا با توجه به برند یا مدل آن فرق دارد، اما گزینه های میان رده 2.5 الی 15 میلیون تومان (زمستان 1401) قیمت دارند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1840

به "راهنمای خرید بخارشو؛ انواع، نکات مهم پیش از خرید و برترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بخارشو؛ انواع، نکات مهم پیش از خرید و برترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید