تور کانادا ارزان: لغو موقت تمام پروازها از بریتانیا به کانادا، خبر کانادا

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، کانادا در تازه ترین اقدام برای جلوگیری از توسعه ویروس کرونا از روز 20 دسامبر تمام پروازها از بریتانیا به این کشور را لغو نموده است. جاستین ترودو نخست وزیر کانادا و نیز چند تن دیگر از مقامات کانادایی این خبر را در توییتی اعلام نموده اند.

تور کانادا ارزان: لغو موقت تمام پروازها از بریتانیا به کانادا، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بیل بلر نماینده مجلس کانادا گفته است که این محدودیت ها در مرحله نخست به مدت 72 ساعت برقرار خواهد بود و سپس کانادا این سیاست را مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد داد. آقای بلر در توییت خود دلیل این تصمیم را چنین عنوان نموده است: ما این اقدام مهم را انجام دادیم تا از کانادایی ها حفاظت کنیم و جوامع کانادا را امن نگه داریم. این اقدامات پس از توصیه مقامات مسئول در حوزه سلامت اتخاذ شده اند. محدودیت ها اول به مدت 72 ساعت خواهد بود و بعدا ممکن است آن را تمدید یا تشدید کنیم.

علاوه بر این مسافرانی که از بریتانیا به کانادا می فرایند تحت معاینات شدیدتری قرار دارند. دولت کانادا به مطبوعات گفته است که این تصمیم را بعد از انتشار خبری مبنی بر شیوع نوعی نو از کرونا در بریتانیا اتخاذ نموده است. در حال حاضر اطلاعات اندکی در خصوص نوع نو کرونا وجود دارد اما دولت کانادا و متخصصان بهداشت و سلامت در سراسر دنیا گفته اند که در حال مطالعه و آنالیز آن هستند.

دولت کانادا 40 میلیون دلار برای حمایت ازCanadian COVID-19 Genomics Network (شبکه ژنوم کووید 19 کانادا) جهت مطالعه تکامل ژنتیکی کووید و انواع آن تخصیص داده است.

لازم به ذکر است محدودیت های نو علاوه بر محدودیت قبلی است که از ماه مارس اعمال می گردد. با اینکه بعضی مهاجران، کارگران خارجی، دانشجویان بین المللی و اعضای خانواده ها از محدودیت های سفر به کانادا معاف هستند بیشتر اتباع خارجی نتوانسته اند طی این مدت یعنی از ماه مارس به کانادا سفر داشته باشند.

به غیر از چند مورد استثناء، افرادی که وارد کانادا می شوند باید خود را به مدت 14 روز قرنطینه نمایند. اوایل ماه می بود که ابتلا به کرونا در کانادا به اوج خود رسید اما کانادا توانست در سراسر تابستان سال جاری کرونا را مهار کند. از ماه سپتامبر مجددا موارد ابتلا به کرونا در کانادا افزایش یافته است و اخیرا کانادا گزارش کرد که روزانه 7000 نفر به کرونا مبتلا می شوند؛ این در حالیست که در سوم می که اوج ابتلا به کرونا در کانادا بود 2760 نفر مورد گزارش شده بود.

همانطور که قبلا در وبسایت و شبکه های اجتماعی خبرنگاران منتشر شد، اخیرا کانادا بزرگ ترین کمپین واکسیناسیون خود را با واکسن Pfizer-BioNTech شروع کرد. تا به اینجا کانادا انتظار دارد حداقل چهار میلیون دوز از این واکسن را در انتهای ماه مارس 2021 خریداری کند که برای واکسینه کردن دو میلیون نفر کافی خواهد بود. علاوه بر این Health Canada در حال حاضر به آنالیز متقاضیان تست واکسن جهت تایید می پردازد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1520

به "تور کانادا ارزان: لغو موقت تمام پروازها از بریتانیا به کانادا، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا ارزان: لغو موقت تمام پروازها از بریتانیا به کانادا، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید