آغاز فرایند تعطیلی موزه ها در اروپا

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، آغاز فرایند تعطیلی موزه ها در اروپا مشاهده می گردد.

آغاز فرایند تعطیلی موزه ها در اروپا

با شناسایی سویه امیکرون ویروس کرونا و افزایش آمار ابتلا در بعضی نقاط، موسسات هنری و موزه ها نیز از تاثیرات این شرایط در امان نمانده اند. موزه های دانمارک و هلند تا اواسط ماه ژانویه تعطیل خواهند بود. بعلاوه بعضی از اماکن هنری بریتانیا فرایند تعطیلی را شروع نموده اند.

نخست وزیر هلند در هفته جاری در جریان یک کنفرانس خبری خاطرنشان کرد تمامی کسب و کارهای غیرضروری تا 14 ژانویه تعطیل خواهند ماند. دولت با این روش میخواهد زمان بیشتری را برای افرادی که هنوز دوز یادآور واکسن کرونا را تزریق ننموده اند و زمان کافی برای آماده شدن کادر درمان به منظور مقابله با موج نو ابتلا فراهم کند. موزه های مهمی همانند موزه ملی آمستردام، موزه ونگوگ و موزه اشتدلیک آمستردام نیز در نتیجه این قرنطینه تعطیل شده اند.

چندی پیش نخست وزیر دانمارک هم از تعطیلی تمامی اماکن عمومی از جمله سینماها، موزه ها و گالری های هنری تا اواسط ژانویه اطلاع داد.

با اینکه قرنطینه سراسری در بریتانیا اعلام نشده اما بعضی از موسسات تعطیل شده اند.

موزه تاریخ طبیعی لندن به ناچار تا 27 دسامبر تعطیل شد. با این حال نمایندگان موزه ویکتوریا و آلبرت، تیت، آموزشگاه سلطنتی هنر و موزه بریتانیا اعلام نموده اند که قصد دارند همانند گذشته به فعالیت ادامه دهند.

در ایالات متحده آمریکا نیز موزه ویتنی، موزه هنر مدرن و سایر موزه ها در حال حاضر با رعایت مقررات بهداشتی به روی بازدیدکنندگان باز هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1590

به "آغاز فرایند تعطیلی موزه ها در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فرایند تعطیلی موزه ها در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید