قدردانی هیات دوومیدانی خراسان رضوی از کادر درمان بیمارستان شریعتی مشهد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران/خراسان رضوی اعضاء هیات دوومیدانی خراسان رضوی به مناسبت هفته تربیت بدنی با اهداء شاخه گل از زحمات کادر درمان بیمارستان دکتر شریعتی مشهد قدردانی کردند.

قدردانی هیات دوومیدانی خراسان رضوی از کادر درمان بیمارستان شریعتی مشهد

علی سعادتمند در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص قدردانی اعضاء هیات دوومیدانی خراسان رضوی از کادر درمان بیمارستان دکتر شریعتی مشهد، اظهار کرد: به دلیل این که مرکز بیماران کرونایی در مشهد بیمارستان دکتر شریعتی است، به مناسبت هفته تربیت بدنی از زحمات کادر درمان این بیمارستان قدردانی کردیم تا به آنان نشان دهیم سختی هایی که در این دوران تحمل کرده اند را درک کرده و در کنار آنان خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز 50 کارت دعوت در اختیار کادر درمان بیمارستان شریعتی قرار دادیم و می توانند تا سرانجام سال به صورت رایگان از سالن باغبان باشی هیات دوومیدانی خراسان رضوی استفاده کنند. البته پیش از این به وسیله مدیرکل ورزش وجوانان استان نامه ای به مدیریت درمان خراسان رضوی زده ایم تا افرادی را به ما معرفی کنند تا ماهانه پذیرای 50 نفر از کادر درمان نیز باشیم. ورزش به غیر از اثر جسمانی، اثر روانی هم دارد. از همین رو می توان به وسیله ورزش شادی را به زندگی این عزیزان اضافه نمود.

رییس هیات دوومیدانی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین به دنبال راه اندازی هشتگی برای رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط قهرمانان و مربیان شناخته شده دوومیدانی هستیم. با پیروی که جوانان از این ورزشکاران دارند، شاید به جامعه و کمرنگ تر شدن زنجیره کرونا کمکی کرده باشیم.

سعادتمند گفت: خستگی و فرسودگی در چهره کادر درمان کاملا مشهود است. نیاز است که به کادر درمان کمک شود. به نوبه خود و در حد توان مان از زحمات کادر درمان تشکر کردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 905

به "قدردانی هیات دوومیدانی خراسان رضوی از کادر درمان بیمارستان شریعتی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی هیات دوومیدانی خراسان رضوی از کادر درمان بیمارستان شریعتی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید