غواص قهرمان به بازار آمد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، کتاب غواص قهرمان، زندگی هنرمند شهید محمد علی معصومیان را برای بچه ها و نوجوانان روایت می کند و آنها را با ابعاد مختلف زندگی تکلیف محور این شهید آشنا می کند.

غواص قهرمان به بازار آمد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، کتاب غواص قهرمان عنوان کتابی است که در قالب ادبیات کودک به روایت داستانی به زندگی نامه شهید محمدعلی معصومیان می پردازد و توسط انتشارات شهیئد کاظمی منتشر شده است.

آشنایی با زندگی شهدا که قهرمانان واقعی بشریت هستند علاوه بر شناساندن الگو به بچه ها، عزت نفس، غرور ملی، شجاعت و غیرت را در انسان پرورش می دهد

رزمندگان اسلام و بخصوص شهدای گرانقدر که غالبا از خانواده های مستضعف بوده اند، بن بست شکن های تاریخ اند و در این زمانه جنگ اقتصادی بهترین راهنمای انسان ها هستند.

کتاب غواص قهرمان، زندگی هنرمند شهید محمد علی معصومیان را برای بچه ها و نوجوانان روایت می کند و آنها را با ابعاد مختلف زندگی تکلیف محور این شهید آشنا می کند.

این اثر به قلم علی شعیبی و تصویرگری خانم مهسا محمد رضایی در 24 صفحه توسط نشر شهید کاظمی منتشر شده است.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب می توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی(nashreshahidkazemi.ir) و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 511

به "غواص قهرمان به بازار آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غواص قهرمان به بازار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید