عکس ، استقبال ناامیدکننده جهان از این مدل پر زرق و برق آیفون 14 !

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، گجت نیوز نوشت: کم فروش ترین مدل آیفون 14 تا این لحظه معین شده است. فروش این مدل به قدری کم بوده که شاید به سرنوشت آیفون 13 مینی دچار گردد. مدلی که اتفاقا تیم بازار پژوهی اپل با این هدف ساخته بود که باور داشتند افزایش ابعاد این محصول و تفاوت قیمتش با مدل های پرو و پرومکس سبب می گردد بسیار پر فروش گردد!

عکس ، استقبال ناامیدکننده جهان از این مدل پر زرق و برق آیفون 14 !

شرکت اپل به تازگی در رویداد هیجان انگیز خود خانواده آیفون 14 را به همراه اپل واچ سری 8، اپل واچ اولترا و اپل واچ SE 2 به نمایش گذاشت. یکی از معدود نقاط تمایز خانواده آیفون 14 نسبت به آیفون 13، مدل تازهی تحت عنوان پلاس بود که از قضا از زمان شروع پیش فروش تا به اینجا کم فروش ترین عضو این سری گوشی بوده است.

مینگ-چی کوئو (Ming-Chi Kuo) از شرکت TF Securities که به ارائه اخبار و جزئیات معتبر درباره اپل شناخته می گردد، به تازگی گزارشی با موضوع پیش فروش آیفون تازه منتشر کرد. این گزارش نشان می دهد که مقدار تقاضای آیفون 14 پرو مکس از مدل پرو مکس آیفون 13 در سال گذشته پیشی گرفته است. از طرفی دیگر، تقاضای آیفون 14 پرو تقریباً در حد و مقدار آیفون 13 پرو است.

با وجود این، شرایط دو مدل معمولی آیفون 14 تعریف چندانی ندارد. به صورت کلی، به نظر می رسد که مشتریان بیشتر از مدل های ارزان تر، به مدل های گران تر این گوشی پرچمدار تمایل دارند. به ادعای تحلیل گر مذکور، مدل پلاس کم فروش ترین عضو خانواده آیفون 14 به شمار میرود؛ در حدی که تقاضا برای آن حتی از آیفون 13 مینی کمتر بوده است. این درحالی است که اپل آیفون 13 مینی را به خاطر کمبود تقاضا از مجموعه گوشی های آیفون کنار گذاشته بود.

بیشتر بخوانید: پاسخ شگفت انگیز ربات انسان نما به نگرانی بزرگ انسان ها

اپل آیفون 14 پلاس را با این فرض روانه بازار کرد که این مدل به عنوان یک مدل بزرگ تر اما ارزان تر از مدل های پرو با استقبال گسترده روبرو خواهد شد. با این حال، حداقل در حال به نظر می رسد که این رویکرد ثمربخش نبوده است. آیفون 14 پلاس به قدری کم فروش بوده که حتی مقدار تقاضا برای آن به پای آیفون SE 2022 هم نمی رسد و مجموعاً فقط 5 درصد از کل پیش خریدها را در بر می گیرد. در همین حال، دو مدل گران تر پرو و پرو مکس 85 درصد از پیش خریدها را به خود اختصاص داده اند. 10 درصد دیگر هم به نسخه پایه آیفون 14 می رسد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1787

به "عکس ، استقبال ناامیدکننده جهان از این مدل پر زرق و برق آیفون 14 !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، استقبال ناامیدکننده جهان از این مدل پر زرق و برق آیفون 14 !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید