ویدئوی مقایسه گوشی های آیفون 12 با آیفون های نسل قبل

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به تازگی ویدئوی جدیدی توسط یک خرده فروش با نام Mobile Fun منتشر شد که در آن شاهد مقایسه گوشی های آیفون 12، آیفون 12 پرو و پرو مکس با آیفون های قدیمی هستیم.

ویدئوی مقایسه گوشی های آیفون 12 با آیفون های نسل قبل

ماکت گوشی ها که معمولا قبل از عرضه رسمی محصولات در ویدئوهای مختلف به نمایش در می آیند، لزوما نشان دهنده طراحی اصلی گوشی نیستند. برای مثال در این ویدئو، ماژول دوربین ها به گونه ای کاملا مشابه سری قبل طراحی شده در حالی که آیفون 12 در این بخش تغییراتی خواهد داشت.

با این حال این ماکت ها از نظر ابعاد اطلاعات دقیقی را به ما می دهند. بنابراین می توانیم به سادگی متوجه تغییر اندازه آیفون های سری 12 به نسبت نسل های قبل شویم. یکی از مهم ترین تغییرات آیفون 12، تخت تر شدن گوشه های فریم است. همین مسئله در دست نگه داشتن آن ها را کمی آسان تر از قبل می کند. در واقع این تغییر در طراحی، مشابه آیپد پرو است که در آن شاهد تخت تر شدن گوشه ها بودیم.

از نظر اندازه اما آیفون ها در سه اندازه 5.4، 6.4 و 6.7 اینچی عرضه می شوند. همانطور که در بالا اشاره شد، ماژول دوربین آن چیزی نیست که در طراحی نهایی شاهد خواهیم بود چون مدل های استاندارد احتمالا از دو دوربین بهره می برند و در طرف مقابل مدل های پرو احتمالا به یک سنسور چهارمی LiDAR مجهز می شوند. علاوه بر این ها، یک مدل آیفون 12 مکس هم وجود دارد که چون اندازه مشابهی با آیفون 6.1 اینچی دارد در این مقایسه شاهد آن نیستیم.

تصویر منتسب به جعبه آیفون 12 شایعه حذف شارژر را تایید می کند

آیفون 12 5.4 اینچی را پیش تر در قالب یک ماکت دیده بودیم که در یک ویدئو از نظر ابعاد با آیفون SE 2020 مقایسه شده بود. از آن جایی که آیفون SE 2020 گوشی بسیار کوچکی محسوب می شود، بنابراین اقدام اپل در راستای تولید محصولی با همان اندازه اما نمایشگری بزرگ تر به احتمال بسیار زیاد مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. چرا که یک گوشی کوچک با ابعاد مناسب و حواشی بسیار کم، همان چیزی بود که کاربران آیفون سال ها منتظر آن بودند.

اگرچه شایعات مبنی بر این بود که اپل در گوشی های امسال خود از پورت USB-C استفاده خواهد کرد اما آن چیزی که در ماکت ها می بینیم نشان می دهد اپل همچنان به استفاده از پورت لایتنینگ اصرار دارد. انتظار می رفت اپل گوشی های خود را مثل همیشه در ماه سپتامبر راهی بازار کند اما طبق خبرهای مختلفی که منتشر شده، به نظر می رسد این اتفاق با یکی دو ماه تاخیر رخ خواهد داد.

شما عزیزان می توانید ویدئوی مربوطه را در زیر تماشا کنید.

تولید انبوه آیفون 12 احتمالا به تاخیر خواهد افتاد

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 758

به "ویدئوی مقایسه گوشی های آیفون 12 با آیفون های نسل قبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئوی مقایسه گوشی های آیفون 12 با آیفون های نسل قبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید