دوربین گلکسی اس 10 لایت قدرتمندترین لرزشگیر اپتیکال را در بین گوشی های هوشمند کنونی خواهد داشت

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سال نو میلادی چند روزی است که شروع شده و اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ سال جاری برنامه های مهمی در سر دارد. چرا که گلکسی اس 10 لایت که به زودی نیز معرفی می گردد، قرار است از فناوری لرزشگیر اپتیکال بسیار قدرتمندی استفاده کند.

دوربین گلکسی اس 10 لایت قدرتمندترین لرزشگیر اپتیکال را در بین گوشی های هوشمند کنونی خواهد داشت

برای اولین بار سامسونگ تصمیم گرفت نسخه لایت پرچم داران خود را نیز روانه بازار کند تا تنوع محصولات این شرکت به شدت افزایش یابد. در بخش میان رده این شرکت به قدری گوشی هوشمند فراوری نموده که در هر محدوده قیمتی، چند مدلی از محصولات سامسونگ نیز دیده می گردد!

محصولات لایت این شرکت، نسخه های ضعیف تر گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 هستند که احتمالا در تاریخ 10 ژانویه (20 دی ماه) رونمایی خواهند شد. تا کنون اطلاعات زیادی در خصوص این دستگاه ها منتشر شده و تقریبا می توان گفت که از همه مشخصات آن مطلعیم. اما اخیرا موسسه Ice Universe که به عنوان معتبرترین منبع اخبار سامسونگ و محصولات این شرکت نیز شناخته می گردد، جزئیات جدیدی را در توییتر به اشتراک گذاشت.

طبق معمول، هیچ شک و تردیدی در مفهوم توییت وجود ندارد و خب جای هیچ بحثی هم باقی نمی ماند. به وضوح اعلام شده گوشی گلکسی اس 10 لایت، بهترین فناوری لرزشگیر اپتیکال را در خود جای داده که حتی از نمونه های بکار رفته در پرچم داران فعلی نیز بهتر است. باید اضافه نمود که OnLeaks در توییت اخیر خود ادعا کرد سامسونگ فناوری لرزشگیر اپتیکال بکار رفته در گلکسی اس 10 لایت را Super Steady OIS می نامد.

مشخصات و قیمت گوشی گلکسی اس 10 لایت فاش شد

از متن توییت می توان دریافت که این فناوری تا کنون در هیچ گوشی هوشمندی پیاده نشده! دوربین های GoPro معمولا به خاطر کاربردی که دارند، به فناوری بسیار پیشرفته لرزشگیر نیز مجهز شده اند. اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ از دوربین های این شرکت برای فناوری جدید خود الهام گرفته!

بخش دیگری از این توییت به این نکته اشاره داشت که این قابلیت از نمونه استفاده شده در هر پرچم دار دیگری بهتر است و خب چون در خصوص سامسونگ حرف می زنیم، قطعا باید آیفون 11 پرو را به عنوان یکی از آن ها در نظر بگیریم. یکی از مولفه های بسیار شاخص آیفون 11 پرو، توانایی بالای این محصول در ثبت ویدئو است که آن را هم تا حد زیادی مدیون لرزشگیر فوق العاده خود است. بنابراین اگر یک محصول با پسوند لایت از گوشی های سامسونگ بتواند لرزشگیری بهتر از آن داشته باشد، این یعنی سال جاری سامسونگ قدم بسیار بزرگی در فراوری گوشی های هوشمند برداشته است!

حال سوالی که پیش می آید این است که چرا سامسونگ همچین قابلیت شگفت انگیزی را با یک محصول از سری لایت معرفی می نماید؟ سری بعدی گوشی های گلکسی اس در انتها ماه فوریه معرفی می شوند. یعنی کمتر از دو ماه دیگر! بنابراین می توان تصور کرد که این محصولات نیز از چنین لرزشگیری استاده می نمایند که خب اگر در حد و اندازه های تعریفی که از آن می گردد ظاهر گردد، قابلیتی بسیار مهم و در خورد یک پرچم دار خواهد بود. اما خب معرفی آن با یک گوشی هوشمند ارزان قیمت کمی غیر منطقی است!

شاید سامسونگ بخواهد با عرضه چنین قابلیتی در گوشی گلکسی اس 10 لایت که مسلما قبلیت های کمتری از گلکسی اس 11 (گلکسی اس 20) دارد، به نوعی تجربه محدودی از آن را برای کاربران به ارمغان بیاورد و کاربر برای تجربه کامل آن مجاب گردد گوشی جدید را تهیه کند. این مورد می تواند منطقی باشد چون در این صورت، دو محصول هیچ مانعی سر راه فروش یکدیگر قرار نخواهند داد.

اگر شایعات حقیقت داشته باشد، خوشبختانه مدت زمان زیادی تا مشاهده قدرتمندترین لرزشگیر اپتیکال موجود در بین گوشی های هوشمند منتظر نخواهیم ماند. هر نقشه ای که سامسونگ در سر داشته باشد، برای افرادی که در محدودیت بودجه قرار دارند، عرضه پرچم دارهای ارزان قیمت با فناوری های پیشرفته، نقطه عطفی محسوب می گردد!

دفترچه راهنمای گلکسی اس 10 لایت چندین مشخصه را تایید می نماید

منبع: phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 383

به "دوربین گلکسی اس 10 لایت قدرتمندترین لرزشگیر اپتیکال را در بین گوشی های هوشمند کنونی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین گلکسی اس 10 لایت قدرتمندترین لرزشگیر اپتیکال را در بین گوشی های هوشمند کنونی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید