وان پلاس عرضه سری ارزانقیمت نورد را تایید کرد؛ میان رده های سازگار با 5G

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، وان پلاس رسما خاطرنشان کرد از نام وان پلاس نورد برای گوشی ارزان تر خود استفاده می نماید. اولین گوشی این سری در تاریخ 20 تیر در هند معرفی خواهد شد.

وان پلاس عرضه سری ارزانقیمت نورد را تایید کرد؛ میان رده های سازگار با 5G

مدیرعامل وان پلاس، پیت لاو همراه با اعلام تاریخ رونمایی از این محصول، به این موضوع اشاره نمود که این دستگاه ابتدا در کشورهای اروپایی و هند عرضه می گردد. هند دومین بازار عظیم گوشی های هوشمند در دنیا محسوب می گردد و قیمت در آن اهمیت بالایی دارد.

به گزارش PhoneArena، وان پلاس در بازار هند باید با محصولات شرکت شیائومی و همچنین گوشی های سری گلکسی A سامسونگ رقابت کند. تا معرفی وان پلاس نورد کمتر از 10 روز دیگر فاصله داریم، بنابراین برای اطلاع از مشخصات و همچنین قیمت دقیق آن نباید مدت زمان زیادی منتظر بمانیم، هرچند پیش فروش این دستگاه از امروز شروع شده و به گفته لاو، قیمت آن کمتر از 500 دلار خواهد بود.

وان پلاس نورد با قیمت پایین تری نسبت به وان پلاس 8 و 8 پرو عرضه می گردد و بر اساس شایعات از چیپست اسنپدراگون 765، مودم 5G، صفحه نمایش 6.55 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی سه گانه وارد بهره می برد.

وان پلاس ویدیویی منتشر نموده که در آن دو نمونه آزمایشی گوشی نورد وجود دارد. یکی از این دستگاه ها دارای حفره درون نمایشگر است که دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می نماید و مدل دوم به دوربین اصلی سه گانه با چیدمان تقریبا عجیبی مجهز شده است.

وان پلاس وان به عنوان اولین گوشی این شرکت در سال 2014 معرفی گردید و به صورت محدود در اختیار خریداران نهاده شد. این دستگاه که لقب قاتل پرچمدار به آن داده شد، تنها قیمتی برابر با 299 دلار داشت که تقریبا نصف قیمت گلکسی S5 سامسونگ بود.

در نیمه دوم سال 2018 شاهد رونمایی از گوشی وان پلاس 6T بودیم، دستگاهی که توسط اپراتور T-Mobile در ایالات متحده آمریکا عرضه شد. با گذشت زمان، قیمت محصولات وان پلاس افزایش پیدا کرد و بعضی از ویژگی های پرچمداران در آن ها وجود نداشتند. در حالی که گوشی های وان پلاس 7 و 7 پرو در برابر نفوذ آب مقاوم هستند، این شرکت هزینه ای برای دریافت استاندارد IP پرداخت نکرد.

سال جاری این کمپانی از گوشی های وان پلاس 8 و 8 پرو رونمایی کرد که البته دیگر قاتل پرچمدار محسوب نمی شوند چرا که قیمت پایه 699 دلاری مدل استاندارد با آیفون 11 برابر است و مدل پرو نیز با قیمت پایه 899 دلار به فروش می رسد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 751

به "وان پلاس عرضه سری ارزانقیمت نورد را تایید کرد؛ میان رده های سازگار با 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس عرضه سری ارزانقیمت نورد را تایید کرد؛ میان رده های سازگار با 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید