علیرضا خمسه:با کتاب،خانه بمانید ، شازده حمام را از دست ندهید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، علیرضا خمسه بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و بابا پنجعلی سریال پایتخت، خبرنگارانانش را به ماندن در خانه و مطالعه کتاب شازده حمام دعوت می نماید.

علیرضا خمسه:با کتاب،خانه بمانید ، شازده حمام را از دست ندهید

جهت دریافت خدمات اجرای نمونه طراحی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

خبرنگاران-پروانه بهرام نژاد: بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون که از سال 1356 تا به امروز با فعالیت هنری اش دوستداران و هواداران بسیار زیادی پیدا نموده، این روزها خارج از کشور است و می گوید: در حال حاضر خارج از کشور هستم اما به خبرنگاران های عزیزم توصیه می کنم بدانند اولا در این مصیبت جدید تنها نیستید و متأسفانه مردم اغلب نقاط مختلف دنیا با ویروس کرونا درگیر هستند و در همه جا توصیه شده مردم در خانه بمانند و از تردد بی مورد در سطح شهر خودداری نمایند.

  • تقویت روح و روان و مطالعه

گذر از این روزهای سخت، نیازمند داشتن مهارت خاص یا انجام کارهای ویژه نیست. به اعتقاد خمسه، هر خانواده می تواند متناسب با سطح سلیقه و ذائقه فرهنگی خود تا حد ممکن به تقویت توان روح و روان خویش بپردازد. او می افزاید: مطالعه و کتابخوانی یکی از بهترین روش های شناخته شده در این زمینه محسوب می گردد که کتاب های بسیاری در انتظار همه ماست. من خودم شخصا کتاب شازده حمام نوشته دکتر حسینعلی پاپلی یزدی را دست گرفته ام. کتاب بسیار شیرین و آموزنده ای از زندگی هم نسلان ما که چگونه با انواع و اقسام بیماری های همه گیر مبارزه کردند. در این کتاب قطور چند جلدی درس های بزرگی منتظر ماست. مطالعه این کتاب جالب چنان شیرین و سرگرم نماینده است که اصلا متوجه اتمام آن نخواهید شد.

  • کتاب شازده حمام، مناسب برای همه گروه های سنی

شازده حمام عنوان کتاب چهار جلدی، نوشته دکتر محمدحسین پاپلی یزدی است. این کتاب خاطرات کودکی نویسنده را از استان یزدِ دهه 30 و 40 روایت و نمونه تاریخ شفاهی آنجا است. پاپلی یزدی در مقدمه جلد دوم درباره کتاب نوشته: باید توجه داشت که این، کتابِ خاطرات است؛ یعنی یک کتاب تحقیقی، تاریخی، جغرافیایی یا مردم شناسی و جامعه شناسی و... نیست؛ فقط خاطرات است. کارشناسان نیز درباره این کتاب معتقداند: کتاب سرشار از تجربه های ناب و عبرت آموز برای زندگی و مناسب گروه های سنی مختلف است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 442

به "علیرضا خمسه:با کتاب،خانه بمانید ، شازده حمام را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا خمسه:با کتاب،خانه بمانید ، شازده حمام را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید