تور ترکیه ارزان: استقبال بی نظیر مردم از بهاره رهنما در ترکیه

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران: بهاره رهنما که این روزها برای اجرای نمایش به ترکیه رفته از استقبال مردم ذوق زده شده است.

تور ترکیه ارزان: استقبال بی نظیر مردم از بهاره رهنما در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

بهاره رهنما فیلمی از جشن تولد مادرش منتشر کرد. بهاره رهنما مادرش را به مناسبت تولدش سورپرایز نموده است. بهاره رهنما همسر امیرخسرو عباسی است. بهاره رهنما فرزندی از همسر سابق خود پیمان قاسم خانی دارد. بهاره رهنما با استقبال شدید مردم در ترکیه روبرو شد.

به گزارش خبرنگاران، بهاره رهنما بازیگر زن جنجالی این روزها برای اجرای نمایش عاشقانه خودش به ترکیه سفر نموده و مردم از اجرای او استقبال زیادی نموده اند و سانس ها خیلی زود در حال تکمیل ظرفیت هستند.

ظاهرا ما مردم ایران در ترکیه خیلی خوب دست و دلباز می شویم و هر کنسرت و نمایشی آنجا برگزار گردد فوری آنجا حاضر می شویم و خب تازها با این استقبال مردم به برگزاری کنسرت و تئاتر در ترکیه می توان به این نتیجه رسید که روش تازه کسب درامدی به وجود آمده است. ترکیه به علت رعایت نکردن پروتکل ها و سختگیر نبودن مراکز دولتی مورد استقبال خیلی از گردشگران واقع شده است.

سابقه حضور بهاره رهنما در کشورهای خارجی

بهاره رهنما اولین بارش نیست که در کشورهای خارجی نمایش اجرا می نماید و قطعا آخرین بارش هم نخواهد بود. او قبلا در کشور کانادا چند اجرای بسیار پیروز و شلوغ داشته که می توان گفت بهاره رهنما اعتماد به نفسش را از همین استقبال های مردم می گیرد. شاید این جمله بهاره رهنما که می گوید همان ها که به من فحش می دهند اگر مرا از نزدیک ببینند با من عکس می گیرند و ذوق زده می شوند دروغ نباشد چرا که در عمل شاهد پیروزیت ها و محبوبیت او هستیم. بهاره رهنما می گوید وقتی کرونا گرفته بود سختی زیادی کشیده و مرگ را به چشم خودش دیده است. البته کرونای بهاره رهنما زیاد شدید نبود ولی او می گوید همین اندازه کم به آدم حس مرگ می دهد و همش کابوس می بینی. بهاره رهنما می گوید که پدر مرحومش همش بالا سرش بود و از او پرستاری می کرد. جنجالی ترین مصاحبه اخیر بهاره رهنما که البته بیشتر مصاحبه هایش جنجالی است، درباره ازدواج مردان با دختران کم سن بود که بهاره رهنما می گوید منظورش پیمان قاسم خانی نبوده و همسر پیمان هم ادعا می نماید منظور بهاره رهنما انها نبوده اند.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1517

به "تور ترکیه ارزان: استقبال بی نظیر مردم از بهاره رهنما در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: استقبال بی نظیر مردم از بهاره رهنما در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید