طرز تهیه چیزکیک تیرامیسو بدون فر؛ یک دسر خوشمزه همراه ویدیو

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، چیزکیک تیرامیسو ترکیب دو دسر خوشمزه و پرطرفدار تیرامیسو و چیز کیک است که طعم بی نظیرش شما را شگفت زده خواهد نمود. این دسر پر خامه و پنیر را می توانید به راحتی در خانه تهیه و در یک عصر پائیزی کنار کسانی که دوستشان دارید نوش جان کنید. این چیزکیک نیازی به پخت ندارد و کاملا به صورت یخچالی آماده می گردد؛ پس حتی اگر دسترسی به فر هم نداشته باشید می توانید این دسر را آماده نموده و از طعم دلنشین آن لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا تمام فوت و فن های تهیه چیزکیک تیرامیسوی خوشمزه را با شما به اشتراک بگذاریم.

طرز تهیه چیزکیک تیرامیسو بدون فر؛ یک دسر خوشمزه همراه ویدیو

مواد لازم برای تهیه چیزکیک تیرامیسو بدون فر

  • مینارین قنادی پمینا 250 گرم
  • پنیر خامه ای ویلی خرید آنلاین 400 گرم
  • شیر کم چرب کاله خرید آنلاین یک و نیم پیمانه
  • پودر ژلاتین یک قاشق غذاخوری
  • آب سرد چهار قاشق غذاخوری
  • شکلات تخته ای 100 گرم
  • پودر قهوه یک قاشق غذاخوری
  • بیسکوئیت لیدی فینگر به اندازه لازم

طرز تهیه چیزکیک تیرامیسو بدون فر

مرحله اول

چیزکیک تیرامیسو ترکیبی از دو نوع کیک پرطرفدار و خوشمزه یعنی تیرامیسو و چیزکیک است که طرز تهیه آن ها را قبلا به شما آموزش داده ایم. جالب است که بدانید تیرامیسو یکی از سه دسر معروف در جهان است که مردم روزانه پس از وعده غذای اصلی خود آن را میل می نمایند.

برای تهیه این چیزکیک تیرامیسوی خوشمزه ابتدا باید 250 گرم مینارین قنادی را در کاسه ای بریزید و به مدت 10 دقیقه با همزن برقی بزنید تا کاملا ویپ گردد. سپس 400 گرم پنیر خامه ای ویلی را در کاسه تمیز دیگری ریخته و برای چند دقیقه ویپ کنید.

مرحله دوم

یک پیمانه شیر به پنیر خامه ای ویلی اضافه کنید و برای چند دقیقه هم بزنید تا با هم مخلوط شوند. حالا حامه قنادی زده شده را به مخلوط پنیر و شیر اضافه کنید و خوب هم بزنید.

مرحله سوم

یک قاشق غذاخوری پودر ژلاتین را با آب سرد مخلوط و به روش بن ماری روی حرارت غیرمستقیم حل کنید.

مرحله چهارم

سپس به شکلات تخته ای که از قبل به روش بن ماری روی حرارت غیرمستقیم بخار آب حل نموده اید نیم پیمانه شیر اضافه کنید و کمی هم بزنید.

مرحله پنجم

شکلات تخته ای را به مخلوط پنیر و خامه اضافه کنید و یک قاشق غذاخوری پودر قهوه روی آن ها بریزید. این ترکیبات را با همزن ویپ کنید تا کاملا یکدست شوند. حالا مایه ژلاتین حل شده را اضافه کنید و برای یک دقیقه هم بزنید.

مرحله ششم

یک قالب کیک پزی که ترجیحا دیواره بلندی داشته باشد انتخاب کنید و بیسکوئیت های لیدی فینگر را در کف و دیواره آن بچینید طوری که کل قالب را پوشش دهد. سپس مخلوط چیزکیک تیرامیسو را داخل آن بریزید و برای دو تا سه ساعت داخل یخچال قرار دهید تا آماده گردد.

مرحله هفتم

چیزکیک تیرامیسو آماده را از یخچال بیرون بیاورید و از قالب خارج کنید، روی آن را با شکلات و میوه های دلخواه ترئین کنید، نوش جان.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 15 شهریور 1401 بروزرسانی: 15 شهریور 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1781

به "طرز تهیه چیزکیک تیرامیسو بدون فر؛ یک دسر خوشمزه همراه ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه چیزکیک تیرامیسو بدون فر؛ یک دسر خوشمزه همراه ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید