صرفه جویی 23 مگاواتی مصرف برق با کشف 7 هزار ماینر در اصفهان

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تا به امروز 7 هزار و 500 دستگاه ماینر در استان اصفهان در 450 محل کشف شده است که 23 مگاوات توان مصرف برق داشته اند.

صرفه جویی 23 مگاواتی مصرف برق با کشف 7 هزار ماینر در اصفهان

به گزارش از ، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در استان 11 هزار کیلومتر راه، 412 کیلومتر آزادراه و 5 هزار کیلومتر راه روستایی داریم، گفت: در 8 شهرستانی که کویری هستند این راه ها تحت تأثیر گرد و غبار قرار می گیرند، بنابراین طبق تفاهم نامه اداره راه، منابع طبیعی و هواشناسی مقرر شد کانون های فرسایش بادی شناسایی شده و برای نهال کاری اطراف جاده ها اقدام گردد و طرح های بادشکن هم برای جلوگیری از حوادث اجرا گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: در فروردین ماه سال جاری به دلیل خیزش گرد و غبار در دو مقطعی که وزش باد شدید رخ داد در بیش از 100 کیلومتر راه تصادفات زنجیره ای رخ داد و دلیل آن خیزش گرد و غبار بود که مانع دید رانندگان شده بود.

وی با تأکید بر اینکه از سازمان جنگل ها و مراتع درخواست ویژه داریم که اعتبارات لازم برای اجرای طرح های نهال کاری، حفاظت از جاده ها و منطقه ها مسکونی که حدود 500 میلیارد تومان برآورد شده را تأمین کند، گفت: از ابتدای سال تا به امروز 45 روز هوای ناسالم در استان داشته ایم.

شیشه فروش در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه 320 روستای استان به وسیله تانکر آبرسانی سیار می گردد، بیان نمود: از خرداد تا به امروز 56 شهر و 380 روستا هم در طرح آبرسانی اصفهان عظیم دچار مشکل افت فشار و قطعی آب هستند، هواشناسی پیش بینی نموده است هوا تا انتها شهریور 2 درجه گرم تر از نرمال خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به مشکل برق و قطعی های آن اسم کرد: از اول سال تا به امروز 7 هزار و 500 دستگاه ماینر در استان اصفهان در 450 محل کشف شده که 23 مگاوات توان مصرف برق داشته اند و همچنان تیم های گشت و نظارت در این خصوص فعال هستند و برخورد لازم را انجام می دهند.

وی ادامه داد: وزارت نیرو باید با استان اصفهان هم مانند سایر استان ها برخورد کند، بیشترین همکاری را مردم استان اصفهان در کاهش مصرف آب و برق داشته اند و باید درصد خاموشی در استان کمتر گردد و بعلاوه متناسب با ظرفیت استان باید نیروگاه برق و انرژی های نو در استان ایجاد کند.

شیشه فروش با اشاره به وقوع حوادث غرق شدگی در استان گفت: 40 مورد حادثه در استخر های کشاورزی، رودخانه ها و استخر های خانگی از ابتدای سال تا به امروز اتفاق افتاده که سبب فوت 19 نفر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع 43 حادثه حریق در مراتع استان از ابتدای سال تا به امروز اطلاع داد و اضافه کرد: در این حوادث 155 هکتار از مراتع و جنگل های استان طعمه حریق شد.

وی از انجام 17 مأموریت امداد هوایی در استان از ابتدای سال تا به امروز اطلاع داد و اذعان کرد: 23 فرد مصدوم در این مأموریت ها نجات پیدا کردند، در استان 2 بالگرد امدادی داریم که یک بالگرد در اختیار هلال احمر و دیگری در اختیار اورژانس است.

منبع:فارس

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1424

به "صرفه جویی 23 مگاواتی مصرف برق با کشف 7 هزار ماینر در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرفه جویی 23 مگاواتی مصرف برق با کشف 7 هزار ماینر در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید