رشته های دریامحور در دانشگاه آزاد بندرجاسک راه اندازی می شوند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس دانشگاه آزاد بندرجاسک گفت: با توجه به اینکه بندرجاسک گرانیگاه مکران است، ایجاد رشته های دریامحور و مدرسه عالی مهارتی شیلات و آبزیان را در دستور کار داریم.

رشته های دریامحور در دانشگاه آزاد بندرجاسک راه اندازی می شوند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، صفدر قصمی شهواری رئیس دانشگاه آزاد بندرجاسک با اشاره به برگزاری نشست مجازی دانشجویان جدید دانشگاه آزاد بندرجاسک برای آشنایی با مقررات و آیین نامه های آموزشی، گفت: پشتیبانی و آموزش برخط دانشجویان توسط معاون آموزشی، مدیران گروه و کارشناس انفورماتیک دانشگاه بصورت 24 ساعته در حال اجرا است.

قصمی شهواری افزود: با توجه به اینکه بندرجاسک گرانیگاه مکران است ایجاد رشته های دریامحور و مدرسه عالی مهارتی شیلات و آبزیان را در دستور کار داریم.

رئیس دانشگاه آزاد بندرجاسک مطرح کرد: در راستای اجرایی کردن درآمد های غیرشهریه ای آمادگی مشاوره در زمینه مهندسی نفت و شیمی با توجه به پروژه های تعریف شده در سواحل مکران را داریم و در تلاشیم دوره های کوتاه مدت مورد احتیاج صنایع و ادارات منطقه را برگزار کنیم.

وی یادآور شد: سال گذشته مقالات خوبی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد بندرجاسک در مجلات معتبر بین المللی با سطح Q1 و Q2 به چاپ رسیده و امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب به لحاظ کیفی و کمّی شاهد رشد مقالات در سال 1400 باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1260

به "رشته های دریامحور در دانشگاه آزاد بندرجاسک راه اندازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته های دریامحور در دانشگاه آزاد بندرجاسک راه اندازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید