ثبت نام دوره های آموزشی کاربردی شتاب دهنده معدنی ماینتک شروع شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، بسته شتاب دهی اشتغال نیروی انسانی با رویکرد بوت کمپ های تخصصی تقاضامحور به وسیله شتاب دهنده ماینتک با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران و همکاری نهادهای معتبر علمی و صنعتی کشور برگزار می گردد.

ثبت نام دوره های آموزشی کاربردی شتاب دهنده معدنی ماینتک شروع شد

شتاب دهنده معدنی ماینتک نخستین دوره آموزشی - تخصصی مدلسازی و شبیه سازی عملیات فرآوری مواد معدنی را با همکاری معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد دانشگاه تربیت مدرس در تاریخ 22 اردیبهشت تا 6 خرداد برگزار خواهد نمود. مدت دوره 16 ساعت بوده و کلاس ها در ساعت 9تا 12 روزهای پنجشنبه و آدینه برگزار خواهند شد. مدرس این دور دکتر کیانوش بارانی دکترای تخصصی فرآوری معدن بوده و در خاتمه به شرکت نمایندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

ثبت نام در این دوره برای دانشجویان و بعلاوه کارکنان شرکت ها و صنایع معدنی(در صورت ثبت نام گروهی) با تخفیف ویژه بوده و اولویت حضور بر اساس زمان ثبت نام خواهد بود.

علاقه مندان جهت شرکت در این دوره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امروز به سایت ماینتک به آدرس www.zminetech.ir و پیج اینستاگرامی @zminetech مراجعه نمایند.

یادآوری این نکته ضروری است که شتابدهنده ماینتک در نظر دارد با هدف توانمندسازی نیروی انسانی فنی و تخصصی و تسهیل اشتغال پذیری، بوت کمپ های تخصصی تقاضامحور را به صورت گسترده اجرا کند. در این بوت کمپ ها در تعامل با معادن کشور، رسته های شغلی تخصصی مورد احتیاج شناسایی شده و با استفاده از اساتید علمی و صنعتی در قالب دوره های هدفمند و متمرکز بر مهارت های مورد احتیاج هر رسته شغلی طراحی و به صورت فشرده اجرا خواهد شد. این دوره ها با مشارکت و نظارت طرف تقاضای نیروی کار صورت گرفته و از ابتدا امکان شناسایی و جذب نیروهای کارامد و با انگیزه فراهم می گردد. علاوه براین در رویدادهای تکمیلی این بوت کمپ ها، امکان حضور افراد با انگیزه برای کارافرینی و ایجاد شرکت های دانش بنیان، در دوره های پیش شتابدهی و شتابدهی ماینتک فراهم شده است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1733

به "ثبت نام دوره های آموزشی کاربردی شتاب دهنده معدنی ماینتک شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام دوره های آموزشی کاربردی شتاب دهنده معدنی ماینتک شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید