درآمد 80 میلیارد ریالی سرای نوآوری هوش مصنوعی دانشگاه آزاد قزوین از قرارداد های سال 99

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس سرای نوآوری هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: انعقاد تفاهم نامه و قرارداد های انجام خدمات علمی و فنی در سال 1399موجبات کسب درآمد 80 میلیارد ریالی را برای واحد قزوین فراهم نموده است.

درآمد 80 میلیارد ریالی سرای نوآوری هوش مصنوعی دانشگاه آزاد قزوین از قرارداد های سال 99

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مرتضی موسی خانی رئیس سرای نوآوری هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: انعقاد تفاهم نامه و قرارداد های انجام خدمات علمی و فنی در سال 1399موجبات کسب درآمد 80 میلیارد ریالی را برای واحد قزوین فراهم نموده و با ساخت اولین سری از محصولات این مقدار در سال 1401 به دوبرابر افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: صنعت نسل 4 بامحوریت علوم سایبری رباتیک و هوش مصنوعی شکل گرفته و فرایند صنعت با حاکمیت هوش مصنوعی ادامه خواهد یافت به طور مثال وقتی شرکت بنز رقیب خود را به جای شرکت های خودروساز، شرکت های کامپیوتری می داند بیانگر صندلی مهم و حیاتی هوش مصنوعی است.

موسی خانی با اشاره به مختصات سرای نوآوری هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین اظهار کرد: ما در سرای نوآوری 8 آزمایشکاه رباتیک و بخش شبیه سازی داریم. همان طور که می دانید بخشی از ربات نرم افزاری است و بخشی دیگر سخت افزاری که انرژی مکانیکی را به رباتیکی تبدیل می نماید. ما کوشش می کنیم مسائل صنعت در حوزه رباتیک را به بهترین شکل حل کنیم.

وی با اشاره به 8 هسته فناور سرای نوآوری هوش مصنوعی واحد قزوین، توضیح داد: خوشبختانه در شناسایی استعداد ها و ارزیابی ایده ها جهت پر پیچ و خمی پیش روی خود نداریم. به دلیل وجود دانشکده های مرتبط با احتیاج های روز جامعه جذابیت خوبی از حیث ورودی داریم و ایده های خوبی نیز احصا نموده ایم.

رئیس سرای نوآوری هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در خاتمه از طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به واسطه همراهی با سرا های نوآوری در ایام کرونا که سبب پیشگیری از تعطیلی فعالیت های پژوهشی شد تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد در سالی که از سوی رهبرمعظم انقلاب مزین به فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است سیستم های دانشگاه بهتر از همواره به عنوان واحد های ستادی یاری می نمایند تا واحد های صف و فناور بتوانند فعالیت های خود را با سرعتی بالاتر و به نحو شایسته تری به سرمنزل مقصود برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1268

به "درآمد 80 میلیارد ریالی سرای نوآوری هوش مصنوعی دانشگاه آزاد قزوین از قرارداد های سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد 80 میلیارد ریالی سرای نوآوری هوش مصنوعی دانشگاه آزاد قزوین از قرارداد های سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید