خبرنگاران پای مردم ورامین به تفرجگاه ها و مزارع کشاورزی باز شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، تهران- خبرنگاران- با انتها تعطیلات رسمی و غیررسمی نوروز، انگار که مردم پشت خط شروع مسابقه قرار گرفته باشند، با حضور در تفرجگاه ها و مزارع کشاورزی ورامین بدون توجه به دستورالعمل های بهداشتی به تفریح می پردازند.

خبرنگاران پای مردم ورامین به تفرجگاه ها و مزارع کشاورزی باز شد

به گزارش خبرنگاران، از صبح روز شنبه، شرایط خیابان ها و معابر ورامین نسبت به روزهای گذشته متفاوت بود و تعداد بیشتری خودرو و عابر پیاده در سطح شهر حضور پیدا کرده بودند.

ازدحام مردم مقابل بانک ها، شلوغی میدان مرکزی ورامین و حضور آنان در ادارات زنگ خطر را بار دیگر به صدا در آورد تا شاید با بی توجهی مردم، بار دیگر پیک سرایت این بیماری به شهرستان باز شود.

از عصر گذشته، تعداد زیادی از خانواده ها نیز بدون توجه به هشدارهای مسئولان با نشستن در زمین چمن میدان ولی عصر(عج) و حضور در تفرجگاه ها، حاشیه مزارع و جوی هی آب به تفریح پرداخته به خودرون غذا و بازی پرداختند.

برخی از متصدیان واحدهای صنفی غیرضروری ورامین نیز از ابتدای امروز بدون توجه به دستورالعمل لزوم تعطیلی تا 23 فروردین ماه، اقدام به بازکردن مغازه های خود کرده اند که با برخورد اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی روبرو شد.

امروز تعدادمسافرانی که قصد عزیمت به تهران داشتند نیز نسبت به سایر روزها بیشتر شده و می توان افراد را در حاشیه جاده اصلی ورامین مشاهده کرد که منتظر ماشین ایستاده اند تا خود را به پایتخت برسانند.

تعداد مسافران نسبت به روزهای گذشته 4 برابر شده است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین از افزایش 4 برابری تعداد مسافران امروز نسبت به روزهای گذشته خبر داد.

حسن خوانساریان گفت: در حالی که روزهای گذشته، ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس های شهرداری روزانه کمتر از 10 سرویس به سمت تهران مسافر جابجا می کردند، امروز بیش از 40 سرویس مسافر را به مقاصد مختلف تهران رسانده اند.

وی اضافه کرد: اگر هر سرویس اتوبوس حداقل 20 نفر را جابجا کند، امروز حدود 800 نفر بین ورامین و تهران جابجا شده اند که این امر زنگ خطر انتشار ویروس کرونا را به صدا در می آورد.

وی شرح داد: علاوه بر اتوبوس ها، امروز با افزایش تعداد سرویس تاکسی های برون شهری نیز روبرو بودیم به گونه ای که از 30 سرویس در روزهای گذشته، تعداد سرویس های برون شهری تاکسی ها امروز به 130 تردد به

سمت تهران رسید که اگر هر سرویس 4 نفر را جابجا کند، امروز حدود 500 نفر بین ورامین و تهران جابجا شدند.

خوانساریان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین به صورت روزانه و در ایستگاه های مبداء و مقصد اتوبوس ها ضدعفونی می شوند.

مردم همکاری نکنند مقابله با کرونا شکست می خورد

فرماندار شهرستان ورامین نیز در این رابطه به خبرنگار خبرنگاران گفت: تمامی تلاش های مسئولان منوط به همراهی مردم در قطع زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا است که اگر این مهم محقق نشود، تمامی تلاش ها بی نتیجه می ماند.

حسین کاغذلو اضافه کرد: مردم همکاری خود را با مسئولان در روز طبیعت به خوبی به نمایش گذاشتند ولی این همکاری باید به طور مستمر ادامه داشته باشد تا نتیجه مطلوب به دست آید.

وی شرح داد: اصناف و بازاریان همکاری بسیار خوبی با مجموعه مسئولان داشته اند و از مردم نیز در خواست می شود تا با همکاری مناسب، زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا را قطع کنند تا هر چه سریعتر این بیماری کنترل شود.

شهرستان ورامین با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 572

به "خبرنگاران پای مردم ورامین به تفرجگاه ها و مزارع کشاورزی باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پای مردم ورامین به تفرجگاه ها و مزارع کشاورزی باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید