خبرنگاران معاون استاندار گیلان: توجه به آموزش و پرورش تنها در گفتمان نباشد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رشت - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: تنها در گفتمان ها نباید به آموزش و پرورش توجه گردد بلکه باید توجه به این دستگاه عظیم فرهنگی؛ عملی باشد.

خبرنگاران معاون استاندار گیلان: توجه به آموزش و پرورش تنها در گفتمان نباشد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علی اوسط اکبری مقدم روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش استان گیلان در رشت با اشاره به صندلی والای دستگاه تعلیم و تربیت کشور افزود: همه مسائلی که در زندگی مادی و معنوی انسان ها شکل می گیرد، از صندلی آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه نظام متکی بر ساختار آموزش و پرورش است، گفت: دستگاه آموزش و پرورش بر اساس وظایف خود در راستای تعالی انسان ها قدم بر می دارد بنابراین باید به این مجموعه توجه ویژه گردد.

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به نقش و صندلی مهم معلمان در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور خاطر نشان کرد: خاطرات دوران کودکی و دانش آموزی با معلمان ماندگار است.

وی خدمت در آموزش و پرورش را توفیق الهی دانست و افزود: هر فردی که در نظام آموزش و پرورش خدمت می نماید در واقع در راستای تعالی انسان ها گام بر می دارد و این افراد بهترین و برگزیده ترین انسان های جامعه هستند و کار و خدمتگزاری آنان ارزشمند است.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل سابق آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه وی به دور از علایق سیاسی در راستای اعتلای فرهنگ استان مدیریت کرد، افزود : جایگزین وی نیز از مدیران با اخلاق، باسابقه، مدبر و دلسوز نظام فرهنگی استان است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان گیلان نیز در مراسم تودیع خود ضمن قدردانی از معلمان بیان داشت: مهربانی و اعتماد از سرمایه های اجتماعی است که هر چه بیشتر باید در راستای تقویت این سرمایه ها کوشش کنیم.

نادر دنیا آرای از معلمان خواست تا هرگز از کمبودها، نقصان ها و بی محبتی ها دلگیر نشده و با همت متعالی خود در جهت خلق زیبایی ها همیشه پیشرو باشند.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم گفت: از هر گونه شتاب زدگی پرهیز می کنیم ضمن اینکه همه ما در راستای تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش باید همه همت خود را به کار بندیم.

محمد رحمتی با بیان اینکه این مراسم تکریم و معارفه یک جابجایی درون خانوادگی است، افزود: با همکاری و تعامل و با بهره مندی از تمامی ظرفیت های استان، آموزش و پرورش را به شکل پویا اداره خواهیم کرد.

در این مراسم از خدمات نادر دنیا آرای مدیرکل سابق آموزش و پرورش گیلان قدردانی شد و محمد رحمتی به عنوان مدیرکل جدید این دستگاه فرهنگی معرفی گشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 738

به "خبرنگاران معاون استاندار گیلان: توجه به آموزش و پرورش تنها در گفتمان نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار گیلان: توجه به آموزش و پرورش تنها در گفتمان نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید