خبرنگاران روایت نمایشی از شاهنامه در داستان سرزمین مردمان خردمند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، تهران- خبرنگاران- نمایش داستان سرزمین مردمان خردمند به کارگردانی سعید چنگیزیان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

خبرنگاران روایت نمایشی از شاهنامه در داستان سرزمین مردمان خردمند

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران این اثر نمایشی سرگذشت هایی است از شاهنامه فردوسی همچون هوشنگ، ارنواز، فریدون و در ادامه داستان سام و زال و رودابه، رستم و تهمینه، رستم و سهراب ، سهراب و گرد آفرید وسیاوش و سودابه ، داستان اسفندیار و در پایان داستان اشک بوس و نیز بیژن و منیژه. در این اثر نمایشی که شکل اجرایی متفاوتی دارد، رها جهانشاهی به عنوان مجری طرح حضور دارد.

همچنین بازیگران داستان سرزمین مردمان خردمند به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: علی ایزدی، راهله تعبدی، محمد دارآفرین، مهدی صناعتی، داوود ونداده، مهسا قریشی، طلیعه ایمانی، صونا احمدپور ملکی، حامد رجائی، مبینا آقاخانی، سپاس رضایی، سپهر سهرابی، ستاره بذرافشان، امیر بیرانوند. مهرداد متجلی: طراح گرافیک و ویدئو، یاشار اطاعتی: طراح موسیقی، امیرقالیچی ها: تبلیغات و بهار عسگری: تصویر بردار وعکاس دیگرعوامل این اثر نمایشی هستند. علاقه مندان جهت تهیه بلیط این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

با شیوع بیماری کرونا در ایران از 30 بهمن گذشته، بسیاری رویدادهای فرهنگی و هنری از جمله نمایشگاه ها، تئاترها، سینماها و کنسرت ها تعطیل شدند و این تعطیلی تا اول تیرماه ادامه داشت. از آن موقع به بعد با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و تدوین دستورالعمل های بهداشتی برخی سالن های تئاتر و سینما فعالیت خود را از سرگرفتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 784

به "خبرنگاران روایت نمایشی از شاهنامه در داستان سرزمین مردمان خردمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روایت نمایشی از شاهنامه در داستان سرزمین مردمان خردمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید