خبرنگاران بهبود 151 بیمار کرونایی در خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، بجنورد - خبرنگاران - استاندار خراسان شمالی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، 151 تن از افرادی که به دلیل داشتن علائم این بیماری در بیمارستان های استان بستری شده بودند، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

خبرنگاران بهبود 151 بیمار کرونایی در خراسان شمالی

محمدعلی شجاعی، شنبه در نشست ویدئوکنفرانسی با وزیر کشور، شمار مبتلایان قطعی به این بیماری در خراسان شمالی را 24 نفر اعلام و گفت: همچنین در این استان یک مبتلای قطعی فوتی و چند فوتی نیز مشکوک به ویروس کرونا داشته ایم.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات استان برای مقابله با ویروس کرونا گفت: برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، معطل بخشنامه ها و اقدامات وزارت بهداشت نماندیم و برای تامین ملزومات بهداشتی مردم منطقه، اتحادیه ها و بخش خصوصی را پای کار آوردیم.

شجاعی افزود: با پیگیری های انجام شده تا به امروز 117 دستگاه تب سنج و 17 هزار لیتر الکل وارد استان شده که الکل وارد شده برای تهیه ژل ضدعفونی کننده در واحدهای تولیدی استان استفاده شده و محصول آن با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در مدت 48 ساعت، 18 هزار ژل ضدعفونی 380 سی سی در استان تولید و روانه بازار مصرف شده است، گفت: گروهی از بازرگانان استان نیز برای وارد کردن تب سنج و دیگر ملزومات بهداشتی و درمانی مورد نیاز به مرز بازرگان اعزام شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 500

به "خبرنگاران بهبود 151 بیمار کرونایی در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهبود 151 بیمار کرونایی در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید