ممنوعیت تجمع های مردمی و الزام رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضا های مسقف

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، استاندار خراسان شمالی گفت: هدف اصلی ما از برگزاری مستمر ستاد مدیریت کرونا این است که سطح نظارت ها و اجرای پروتکل های بهداشتی به 100 درصد برسد.

ممنوعیت تجمع های مردمی و الزام رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضا های مسقف

به گزارش از ، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از مراکز اصلی شیوع بیماری کرونا، جایگاه های سوخت است، گفت: پرسنل این مراکز و سایر مراکز خدمات باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

شجاعی اضافه نمود: نباید شاهد تجمع های مردمی در دفاتر پیشخوان باشیم از سوی دیگر باید برای فضا های مسقف همچون رستوران ها، داروخانه ها و بانک ها که خدمات ارائه می دهند چارچوبی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی با شاخص های وزارت بهداشت ارائه شود.

او گفت: تمام مدیران دستگاه های اجرایی جهت رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی در واحد های زیر مجموعه خود طرح های اجرایی ارائه دهند.

شجاعی در ادامه سخنان خود اشاره به آمار ستاد مبنی بر اینکه 50 درصد صنایع تولیدی استان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند داشت و اضافه نمود: این رقم بسیار کم است و ما باید یاد بگیریم برخورد ها کم، اما به شدت اثرگذار باشد لذا فرمانداران تعداد بازدید ها از کارگاه های تولیدی را افزایش دهند.

  • برگزاری مراسم مذهبی و حفظ جان مردم دو هدف اصلی ستاد مدیریت کرونا
  • تاخت و تاز بی امان موج سوم کرونا در خراسان شمالی

او بیان کرد: برگزاری مراسم مذهبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بود و در خراسان شمالی از ابتدا تا کنون این مراسم ها به خوبی مدیریت شد و معضلی نداشتیم.

استاندار خراسان شمالی در ارتباط با توزیع ماسک 900 تومانی در سطح استان نیز گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح 480 هزار ماسک توزیع شده است.

او اضافه نمود: تمام فروشگاه های بزرگ، داروخانه ها و اصناف موظف به توزیع ماسک با قیمت 900 تومان هستند.

شجاعی خطاب به تمام دستگاه های اجرایی استان گفت: باید خرید های حوزه ماسک خود را از تولیدات استانی انجام دهید، زیرا باید از این 3 واحد های تولیدی استان حمایت شود.

او اضافه نمود: در بحث برگزاری نماز جماعت در ادارات سطح استان، باید این کار با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی انجام و درب تمام نمازخانه ها نیز باز باشد و فرمانداران هم این موضوع را در سطح شهرستان های خود پیگیری کنند.

استاندار خراسان شمالی گفت: کمیته ای با مسئولیت معاونت سیاسی شکل خواهد گرفت تا در بحث برگزاری مراسم فرآیند رعایت دستورالعمل های بهداشتی دقیق تر صورت گیرد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 903

به "ممنوعیت تجمع های مردمی و الزام رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضا های مسقف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تجمع های مردمی و الزام رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضا های مسقف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید