ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، بر اساس اعلام معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی زمان پذیرش دوره های کاردانی مهر 99 این دانشگاه به تعویق افتاده است.

ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی به تعویق افتاد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از به تعویق افتادن زمان پذیرش در دوره های کاردانی مهرماه 99 این دانشگاه اطلاع داد و اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و پیگیری و هماهنگی های به عمل آمده با سازمان سنجش آموزش کشور مقرر شد، ثبت نام از متقاضیان دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای از روز سه شنبه 11 شهریورماه شروع گردد.

وی گفت: ثبت نام از متقاضیان دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای (ناپیوسته) مهرماه سال 1399 همزمان با پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) از روز سه شنبه 11 شهریورماه شروع گردد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی یادآوری کرد: متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج، در زمان اعلام شده به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

4084/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 842

به "ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید