بیش از 245 هزار دانش آموز قزوینی سر کلاس های درس حاضر می شوند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در سال تحصیلی تازه بیش از245 هزار دانش آموز سر کلاس درس حاضر می شوند و تمام معلمان استان ابلاغ خود را دریافت نموده اند .

بیش از 245 هزار دانش آموز قزوینی سر کلاس های درس حاضر می شوند

نقی سیاهکالی مرادی در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت گفت: در سال تحصیلی تازه بیش از245 هزار دانش آموز سال تحصیلی را شروع می نمایند و تمام معلمان استان ابلاغ خود را دریافت نموده اند و کتب درسی مقاطع ابتدایی متوسطه میان دانش آموزان توزیع و کلاس بندی ها صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: از دانش آموزان گرامی انتظار داریم خوب درس بخوانند تا در آینده که کشور را مدیریت خواهید کرد بتوانید مفید باشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین توضیح داد: شما دانش آموزان مدیران آینده کشور هستید و از همین دوران تحصیل باید در کنار علم و دانش با تربیت درست برای اداره کشور آماده شوید و بدانید برای حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی خون های زیادی ریخته شده که همه ما و شما باید از آن صیانت کنیم.

وی اضافه کرد: تقدیم 288 دانش آموز شهید و 58 معلم شهید نشان می دهد رسالت سنگینی داریم و باید همه توان و قدرت و همت خود را برای حفظ خون شهدا بکار گیریم.

سیاهکالی مرادی اظهارداشت: شاید دشمنان نخواهند شما بچه ها کشور با تربیت دینی بزرگ شوید، اما همه ما با غیرت دینی و آموزه های اسلامی برای حفظ ارزش ها کوشش خواهیم کرد.

وی از معلمان خواست به تربیت دینی و معنوی دانش آموزان اهمیت دهند و به آن ها احترام به والدین را بیاموزند و با تشویق و تقویت انگیره بچه ها خود برای تعلیم اصولی آن ها اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: سال جاری 25 واحد آموزشی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم که با حمایت استاندار توانستیم آن ها را برای سال تحصیلی تکمیل کنیم.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1792

به "بیش از 245 هزار دانش آموز قزوینی سر کلاس های درس حاضر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 245 هزار دانش آموز قزوینی سر کلاس های درس حاضر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید