تور ارزان برزیل: تیته بازیکن واکسن نزده را به اردوی تیم ملی برزیل دعوت نکرد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل، رنان لودی، مدافع اتلتیکو مادرید را به علت واکسینه نشدن ویروس کرونا در ترکیب تیمش برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی قرار نداد.

تور ارزان برزیل: تیته بازیکن واکسن نزده را به اردوی تیم ملی برزیل دعوت نکرد

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تایمز، رنان لودی، مدافع اتلتیکو مادرید به علت واکسن نزدن غایب بزرگ اردوی تیم ملی کشورش لقب گرفت. تیته، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل، رنان لودی، مدافع اتلتیکو مادرید را به علت واکسینه نشدن ویروس کرونا در ترکیب تیمش برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی قرار نداد. تیته در کنفرانس مطبوعاتی روز پنج شنبه در خصوص تصمیم خود صحبت کرد.

تیته سرمربی تیم ملی برزیل گفت: لودی فرصت حضور در تیم ملی را از دست داد، زیرا واکسینه نشده است. من شخصا معتقدم که واکسیناسیون یک مسئولیت اجتماعی است و به همین دلیل این تصمیم را گرفتیم.

برزیلی ها در ابتدا در بازی پیش رو خود در کیتو مقابل تیم ملی اکوادور و در ادامه در یک بازی خانگی مقابل پاراگوئه به میدان خواهند رفت.

مدافع اتلتیکومادرید تنها یک دوز واکسن زده است و طبق قوانین اکوادور نمی تواند وارد این کشور گردد. تیته اضافه نمود: ما به قوانین بهداشتی این کشور احترام می گذاریم و به همین دلیل برای بازی بعدی نیز لودی را به اردوی تیم ملی دعوت نکردیم. تمام بازیکنان باید مسئولیت اجتماعی خود را بپذیرند و واکسینه شوند و در این صورت است که می توانیم با ترکیبی کامل در بازی های مختلف به میدان برویم.

با وجود قطعی شدن حضور برزیل در جام جهانی، تیته بیان کرد با تمام توان برابر رقیبان به میدان خواهند رفت.

تیم ملی برزیل با 35 امتیاز در صدر جدول مسابقات مقدماتی تیم های ملی آمریکای جنوبی واقع شده است و پیش از این جواز حضور در جام جهانی قطر را به دست آورده است و سایر بازی های این تیم در انتخابی جام جهانی تشریفاتی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1574

به "تور ارزان برزیل: تیته بازیکن واکسن نزده را به اردوی تیم ملی برزیل دعوت نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: تیته بازیکن واکسن نزده را به اردوی تیم ملی برزیل دعوت نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید