تمرینات مجازی فرنگی کاران در طول تعطیلی اردو، هر لحظه آماده هستیم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، تعطیلی اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین لغو رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا که قرار بود در قرقیزستان برگزار گردد، تمامی برنامه های متولیان کشتی را تغییر داد. حتی رئیس اتحادیه جهانی کشتی هم برای اتخاذ تصمیمات لازم پیرامون این شرایط منتظر برگزاری جلسه ای ویژه با رئیس کمیته بین المللی المپیک است که گویا بزودی برگزار خواهد شد.

تمرینات مجازی فرنگی کاران در طول تعطیلی اردو، هر لحظه آماده هستیم

به همین دلیل با توجه به تعطیلی اردوهای آماده سازی، حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در تشریح برنامه های تمرینی ملی پوشان در این مدت به خبرنگاران گفت: پس از اینکه تصمیم به تعطیلی اردوهای تیم ملی گرفته شد ما نیز با تبعیت از سیاست گذاران ورزشی و بهداشتی کشور عمل کردیم و فرنگی کاران به مرخصی رفتند. البته این تعطیلی به معنای توقف تمرینات و دوری از برنامه های آماده سازی نیست چون هنوز تعیین نشده تا چه زمان باید این شرایط ادامه داشته باشد. در نتیجه بچه ها باید طوری عمل نمایند که هر لحظه برای بازگشت به تمرینات و حضوردر گزینشی المپیک آماده باشند.

وی توضیح داد: ما در این خصوص بدون از دست دادن زمان اقدامات لازم را تدوین و اجرایی کردیم. بطوریکه بهروز حضرتی پور و حبیب الله اخلاقی به عنوان مربیان کادر فنی، گروهی را تشکیل دادند تا به وسیله فضای مجازی بتوانیم از آخرین شرایط فرنگی کاران آگاه باشیم. این مربیان بطور روزانه برنامه های ویژه برای هر کدام از فرنگی کاران را برای آنها ارسال می نمایند و مدام با آنها در ارتباط هستند. بدین ترتیب هیچکدام از بچه ها در این مدت از تمرینات دور نیستند و همیشه زیر نظر کادر فنی قرار دارند.

جعفری در واکنش به لغو برگزاری رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا گفت: پیش از این قرار بود این مسابقات طی روزهای 8 تا 10 فروردین سال آینده در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار گردد که این رقابتها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. هر چند هنوز از سوی اتحادیه جهانی کشتی تصمیم خاصی برای زمان و مکان جدید این مسابقات اتخاذ نشده ولی ما هم باید خودمان را در آمادگی قابل قبول نگه داریم و هر لحظه مهیای حضور در این میدان گزینشی باشیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در سرانجام خاطر نشان کرد: ما هنوز سه سهمیه المپیک را کسب نکردیم و باید برای تکمیل شدن تیم ملی در المپیک، این سه سهمیه باقی مانده را هم بدست آوریم. در نتیجه تمام فکر و ذهن کادر فنی و ملی پوشان به کسب این سهمیه ها معطوف است که باید در دو میدان گزینشی پیش رو محقق گردد. مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد و گسترش ویروس کرونا منجر به تعویق المپیک و تغییر تمامی برنامه ها گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 490

به "تمرینات مجازی فرنگی کاران در طول تعطیلی اردو، هر لحظه آماده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات مجازی فرنگی کاران در طول تعطیلی اردو، هر لحظه آماده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید