تمامی حقوق کارگران هفت تپه تا 10 مرداد به روزرسانی می شوند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، نماینده مردم شوش در مجلس گفت: در نشست کمیسیون کارگری کشور صورت وضعیتی تنظیم کردیم تا امید اسدبیگی که مدیرعامل شرکت هفت تپه است را ملزم به بروز کردن حقوق ها کند و قرار بر این شد که 10 مرداد، تمامی حقوق ها بروزرسانی شوند.

تمامی حقوق کارگران هفت تپه تا 10 مرداد به روزرسانی می شوند

محمد کعب عمیر، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: این شرکت در سال 94 به بخش خصوصی واگذار شده و واگذاری آن به افرادی انجام شده که اهلیت نداشتند.

کعب عمیر اضافه نمود: این واگذاری سبب بروز مسائل عدیده ای برای شرکت هفت تپه شده و این موضوع اکنون، به یکی از اصلی ترین و عمده ترین چالش های کشور تبدیل شده است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اخیرا پیرامون این موضوع، نشستی با عنوان کمیسیون کارگری کشور با حضور نمایندگان وزارت خانه های تعاون، صمت، کشور، سازمان خصوصی سازی و نماینده قوه قضائیه برگزار کردیم و صورت وضعیتی در این جلسه تنظیم کردیم تا امید اسدبیگی که مدیرعامل شرکت هفت تپه است را ملزم به بروز کردن حقوق ها کند و قرار بر این شد که 10 مرداد، تمامی حقوق ها بروزرسانی شوند.

بیشتر بخوانید:

  • خواسته کارگران هفت تپه از نماینده شوش در مجلس / کعب عمیر پیگیر مطالباتمان گردد
  • اعتراضات 30 روزه هفت تپه ای ها به نیرو های امنیتی رسید / بازداشت کارگر بجای متهم!

وی بیان نمود: کارگران شرکت هفت تپه فقط نسبت به حقوق های معوق معترض نیستند و نگران آینده این شرکت اند چرا که 1000 هکتار از اراضی این شرکت اجاره داده شدند و قرار است در این اراضی، گندم کشت گردد. این سیاست غلطی بوده و کارگران را نگران نموده که مبادا با ادامه این فرایند، شرکت در فراوری شکر خوب عمل نکند و به تعطیلی کشانده گردد.

کعب عمیر اظهار داشت: اخیرا با مدیرعامل سازمان خصوصی سازی و معاون وزیر اقتصاد مذاکراتی داشتم و به زودی جلسه ای برای حل مسائل اساسی شرکت هفت تپه برگزار خواهیم کرد. پیرامون حل مشکل پفراینده های امنیتی که برای کارگران هفت تپه هم باز شده، پیگیری هایی انجام دادیم و امیدواریم نتیجه بخش باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 777

به "تمامی حقوق کارگران هفت تپه تا 10 مرداد به روزرسانی می شوند" امتیاز دهید

2 کاربر به "تمامی حقوق کارگران هفت تپه تا 10 مرداد به روزرسانی می شوند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی حقوق کارگران هفت تپه تا 10 مرداد به روزرسانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید