تفاهم نامه ساخت 10 هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران فارس، استخدام بیش از 2 هزار و 500 فرزند ایثارگر

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، تفاهم نامه ساخت 10 هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران فارس با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار گردید.

تفاهم نامه ساخت 10 هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران فارس، استخدام بیش از 2 هزار و 500 فرزند ایثارگر

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش از ، عنایت الله رحیمی استاندار فارس دوشنبه 24 شهریور در آیین مبادله تفاهم نامه احداث 10 هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران فارس که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار گردید، اضافه کرد: تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا، تکریم ملت ایران است، چرا که این خانواده ها سرمایه های ملی و معنوی کشور محسوب می شوند.

او ادامه داد: از سال 95 تا به امروز 151 قطعه زمین برای ساخت مسکن ایثارگران واگذار شده و 350 نفر از خانواده های ایثارگران و شهدا توانسته اند از مزایای زمین اهدایی استفاده نمایند.

استاندار فارس با بیان اینکه 1735 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان از سال 92 تا سال گذشته از تسهیلات تخصیص یافته به میزان 17 میلیارد ریال بهره مند شده اند، گفت: سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در دستور کار استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی فارس واقع شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز با اشاره به وجود 15 هزار شهید در این استان، اعلام کرد: فارس دارای بیشترین تعداد ادارات بنیاد شهید در کشور است.

رجبعلی راهی ادامه داد: طی سال های گذشته بیش از 200 واحد مسکونی در فارس ساخته نشده بود، اما مقرر شده تا 10 هزار واحد دیگر احداث گردد.

استاندار فارس گفت: طی سال های 92 تا 98 بالغ بر 2 هزار و 578 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در استان فارس به استخدام دستگاه های دولتی و خصوصی درآمده اند.

در این جلسه علاوه بر امضای تفاهم نامه تامین مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده های شهدا و ایثارگران استان فارس، از کتاب های فرهنگ اعلام شهدای عشایر کشور به نام مرد راه رونمایی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 774

به "تفاهم نامه ساخت 10 هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران فارس، استخدام بیش از 2 هزار و 500 فرزند ایثارگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه ساخت 10 هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران فارس، استخدام بیش از 2 هزار و 500 فرزند ایثارگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید