معرفی 18 مورد از هتل های میدان تکسیم در استانبول11، هزینه اقامت در هتل های استانبول چقدر است؟ (تور استانبول ارزان)

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، هتل های نزدیک میدان تکسیم کدم اند؟

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به استانبول هستید حتماً میدانید که میدان تکسیم یکی از اصلی ترین قسمت های این شهر به شمار می رود و بسیاری از مراکز مهم استانبول نیز در این منطقه واقع شده اند؛ بنابراین با اقامت در هتل های میدان تکسیم می توانید از مزایای بسیاری برخوردار باشید که اصلی ترین آن ها دسترسی راحت به همه بخش های شهر است. همراه خبرنگاران باشید تا با برترین هتل های میدان تکسیم آشنا شویم.

معرفی 18 مورد از هتل های میدان تکسیم در استانبول11، هزینه اقامت در هتل های استانبول چقدر است؟ (تور استانبول ارزان)

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

برترین هتل های تکسیم در شهر استانبول را به لحاظ تعداد ستاره های هتل، امکانات و موقعیت مکانی می توان در زمان انتخاب اقامتگاه در این منطقه اولویت بندی کرد. در نزدیکی میدان مشهور تکسیم هتل های با کیفیت زیادی وجود دارد و اغلب گردشگران ایرانی به علت دسترسی آسان از این منطقه به سایر بخش های شهر استانبول علاقه مند هستند، هتل محل اسکان خود را در منطقه تکسیم رزرو کنند. تکسیم را می توان معروفترین منطقه شهر استانبول دانست که در بخش اروپایی این شهر واقع شده و اغلب گردشگران هم در سفر به استانبول حتما از جاذبه های تاریخی، رستوران ها، کافه ها و مراکز خرید بی شماری که در این محله واقع شده، بازدید می کنند. میدان معروف تکسیم یکی از مشهورترین جاذبه های تماشای این منطقه است و خیابان های استقلال، بی اوغلو و فاتیح از معروفترین خیابان های این محله تاریخی در قلب شهر استانبول محسوب می گردد.

رزرو آنلاین برترین هتل های تکسیم

شهر بزرگ و افسانه ای استانبول یکی از معروفترین متروپل های دنیا است که بخشی از آن در قاره اروپا و بخش دیگر آن در قاره آسیا واقع شده و سالانه گردشگران بسیاری از شهرهای مختلف دنیا این شهر را به عنوان مقصد سفر خود در فصل های مختلف سال انتخاب می کنند. گردشگران ایرانی هم در چند سال اخیر تمایل زیادی برای سفر به شهر استانبول پیدا نموده اند و اغلب ترجیح می دهند پیش از سفر هتل های این شهر را با هم مقایسه نموده و براساس موقعیت مکانی، امکانات و هزینه اقامت هتل مورد نظر خود را از سایت های داخلی رزرو کنند.

هتل های منطقه تکسیم برترین موقعیت مکانی را برای گردشگران ایرانی دارد، تنوع هتل ها در این بخش از شهر استانبول کار را برای مسافران ایرانی بسیار راحت نموده است. رزرو آنلاین برترین هتل های تکسیم به وسیله وب سایت خبرنگاران به آسانی امکان پذیر می باشد و شما با مراجعه به بخش رزرو هتل این سایت می توانید بازه زمانی سفر خود را تعیین نموده و به صورت 24 ساعته با استفاده از کارت های عضو شتاب هتل مورد نظر خود را در منطقه تکسیم شهر استانبول رزرو نمایید.

1. هتل 3 ستاره موکارناس - Mukarnas Taksim Hotel

هتل 3 ستاره موکارناس (Mukarnas Taksim Hotel) یکی از هتل های سه ستاره تاپ شهر استانبول می باشد که در منطقه تکسیم واقع شده است. فضای مجذوب کننده، موقعیت مکانی منحصر به فرد، امکانات متنوع و پرسنل مجرب را می توان از دلایل اصلی محبوبیت هتل 3 ستاره موکارناس در شهر استانبول دانست. واحدهای اقامتی این هتل مجهز به امکاناتی همانند تهویه مطبوع، تلویزیون، چای ساز، میز کار، کمد لباس و حمام اختصاصی است. مسافرانی که تمایل دارند برنامه ورزشی خود را در طول سفر هم دنبال کنند، در هتل موکارناس یک سالن ورزشی مجهز تعبیه شده است.

رستوران، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، سالن اسپا، لاندری و پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات رفاهی این هتل سه ستاره در شهر استانبول می باشد. هتل با میدان تکسیم فقط 400 متر و با خیابان معروف استقلال 700 متر فاصله دارد و همین موضوع باعث شده این هتل در فهرست برترین هتل های تکسیم از نظر مسافران قرار بگیرد.

رستوران هتل موکارناس

لابی هتل موکارناس

رسپشن هتل موکارناس

اتاق هتل موکارناس

2. هتل 3 ستاره آیرامین - Ayramin Hotel Taksim

هتل 3 ستاره آیرامین (Ayramin Hotel Taksim) از برترین هتل های 3 ستاره استانبول در منطقه تکسیم می باشد، اتاق های این هتل سه ستاره مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است و مسافران در مدت اقامت می توانند از اینترنت پرسرعت رایگان هتل برای رسیدگی به امور آنلاین خود استفاده کنند.

این هتل زیبا تا خیابان مشهور استقلال فقط 200 متر فاصله دارد و میهمانان این هتل با چند قدم پیاده روی می توانند به مغازه ها، رستوران ها و گالری های هنری این خیابان معروف دسترسی داشته باشند، بعلاوه ایستگاه متروی تکسیم فقط 5 دقیقه تا این هتل فاصله دارد و یکی از برترین و آسان ترین روش ها برای دسترسی به جاذبه های مشهور و تماشای استانبول است. اتاق های این هتل به سبک مدرن و با رنگ های خنثی طراحی شده و بعضی از واحدها بالکن برای استفاده مسافران هم دارد.

پذیرش میهمانان در این هتل به صورت 24 ساعته و بدون وقفه انجام می گردد و پرسنل پذیرش به زبان های انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی مسلط هستند. لاندری، خدمات اسپا، رستوران، کلاب بچه ها، پارکینگ اختصاصی، خدمات خانه داری، صندوق امانات و امکانات ویژه معلولین هم در این هتل سه ستاره برای رفاه حال میهمانان تعبیه شده است. هتل 3 ستاره آیرامین به علت تنوع امکانات و موقعیت مکانی مجذوب کنندهی که دارد یکی از برترین هتل های تکسیم برای اقامت گردشگران ایرانی محسوب می گردد.

رستوران هتل آیرامین

اتاق هتل آیرامین

تراس هتل آیرامین

لابی هتل آیرامین

3. هتل 3 ستاره پرا - The Pera Hotel

هتل 3 ستاره پرا (The Pera Hotel) در بخش اروپایی شهر استانبول ترکیه واقع شده است و مسافران هتل به بخش های مختلف شهر با وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی راحتی دارند. موقعیت مکانی عالی، هزینه اقامت ارزان، کیفیت خدمات و امکانات رفاهی متنوع از جمله مواردی است که باعث شده هتل 3 ستاره پرا در فهرست برترین هتل های تکسیم شهر استانبول قرار بگیرد. منظره اتاق های این هتل یکی از مجذوب کنندهیت های منحصر به فرد آن برای مسافران محسوب می گردد، میهمانان این هتل با کنار زدن پرده اتاق خود می توانند برج تاریخی معروف گالاتا را با نمایی زیبا تماشا کنند و عکس های مجذوب کنندهی را به یادگار ثبت کنند.

اتاق های هتل پرا به امکانات متنوعی از قبیل مبلمان شیک، اینترنت رایگان، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت و حمام با دوش مجهز است، پذیرش مسافران در این هتل به صورت 24 ساعته می باشد. رستوران هتل هر روز صبح با بوفه باز خود از میهمانان پذیرایی می نماید، خدمات لاندری، ترانسفر رفت و برگشت و صندوق امانات از دیگر امکانات رفاهی این هتل سه ستاره در منطقه تکسیم شهر استانبول است.

صبحانه در هتل پرا

رستوران هتل پرا

اتاق هتل پرا

اتاق هتل پرا

4. هتل 4 ستاره والتون گالاتا - Walton Hotels Galata

هتل 4 ستاره والتون گالاتا (Walton Hotels Galata) همان طور که از نام آن هم تعیین است در نزدیکی برج معروف گالاتا در منطقه تکسیم شهر استانبول قرار گرفته است و یکی از برترین واحدهای اقامتی این شهر تاریخی می باشد. پذیرش مسافران در هتل 4 ستاره والتون گالاتا به صورت 24 ساعته انجام می گردد و مسافران در مدت اقامت به امکاناتی از قبیل خشکشویی، سالن کنفرانس و اجتماعات، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات اسپا، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، رستوران، امکانات بدنسازی و کافی شاپ دسترسی دارند.

در این هتل 27 اتاق برای پذیرایی از مسافران با طراحی های مختلف، تعبیه شده است و مسافران به تمامی لوازم مورد احتیاج برای اقامت راحت در این اتاق ها دسترسی دارند، در تمامی اتاق های این هتل صندوق امانات هم برای نگهداری لوازم ارزشمند مسافران تعبیه شده است. مسافران این هتل فقط با 10 دقیقه پیاده روی می توانند خود را به برج معروف گالاتا برسانند، یکی از دلایل قرار گرفتن نام این هتل چهار ستاره در فهرست برترین هتل های تکسیم فاصله کم آن تا میدان معروف تکسیم و دسترسی آسان به جاذبه های تماشای شهر استانبول می باشد.

هتل 4 ستاره والتون گالاتا

رستوران هتل والتون گالاتا

صبحانه در هتل والتون گالاتا

اتاق هتل والتون گالاتا

5. هتل 4 ستاره فاکس - The Fox Hotel

هتل 4 ستاره فاکس (The Fox Hotel) یکی از معروفترین و برترین هتل های تکسیم است که از میهمانان خود در سایت معروف بوکینگ امتیاز 9 را دریافت نموده و همیشه توانسته مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند را با خاطره ای خوش بدرقه کند.

این هتل زیبا با میدان معروف تکسیم فقط 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد و میهمانان این هتل در زمان اندکی می توانند خود را به مراکز خرید و جاذبه های تفریحی شهر استانبول برسانند. اتاق های این هتل به سبک مینیمال و با لوازم درجه یک طراحی شده تا مسافران از اقامت در این مجموعه لذت ببرند.

بسیاری از واحدهای اقامتی این هتل مجهز به بالکن است و مسافران برای نوشیدن چای و تماشای منظره شهر می توانند از میز و صندلی هایی که در این فضا تعبیه شده به نحو احسنت استفاده کنند. برای برطرف خستگی سفر و تجدید انرژی خود می توانید سری به مرکز اسپا هتل 4 ستاره فاکس بزنید و یک ماساژ حسابی بگیرید. اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات لاندری، ترانسفر رفت و برگشت با پرداخت هزینه، رستوران، سالن بدنسازی، کافی شاپ، بوفه باز صبحانه و صندوق امانات بخشی از امکانات این هتل چهار ستاره در منطقه تکسیم می باشد.

هتل در مجموع 33 اتاق با ظرفیت و امکانات متنوع دارد، سوئیت های این هتل مجهز به آشپزخانه با امکانات پخت و پز است و برای مهمانانی که قصد اقامت طولانی در شهر استانبول را دارند گزینه ایده آلی می باشد. هتل 4 ستاره فاکس با بازار بزرگ سرپوشیده استانبول حدود 15 دقیقه با خودرو فاصله دارد.

هتل فاکس تکسیم

لابی هتل فاکس تکسیم

اتاق هتل فاکس تکسیم

اتاق هتل فاکس تکسیم

6. هتل 4 ستاره گلیم کالکشن - Gleam Collection Hotel

هتل 4 ستاره گلیم کالکشن (Gleam Collection Hotel) در محله شیشلی منطقه تکسیم واقع شده است، هزینه اقامت در این هتل 4 ستاره به لحاظ خدمات و موقعیت مکانی که دارد بسیار ارزان و مالی می باشد.

این هتل زیبا به امکانات متنوعی از قبیل رستوران، اینترنت پرسرعت بی سیم، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامتی و اسپا، صرافی، روم سرویس، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و صندوق امانات مجهز است و میهمانان این هتل در مدت اقامت می توانند از محوطه و پنجره اتاق خود منظره زیبای شهر افسانه ای استانبول را تماشا کنند.

ایستگاه مترو میدان تکسیم و خیابان استقلال در فاصله چند دقیقه ای از این هتل قرار گرفته اند و مسافران هتل 4 ستاره گلیم کالکشن به جاذبه های تماشای و مراکز خرید بزرگ شهر استانبول دسترسی راحتی دارند. بخش پذیرش به صورت 24 ساعته دایر بوده و پرسنل مجرب این بخش که به زبان های انگلیسی و روسی تسلط دارند از میهمانان استقبال می کنند. برای رفتن به طبقات مختلف این هتل می توانید سوار آسانسور شوید، امکانات متنوع و پذیرایی درجه یک پرسنل مجرب این مجموعه باعث شده این هتل چهار ستاره در فهرست برترین هتل های تکسیم قرار بگیرد.

رسپشن هتل گلیم کالکشن

اتاق هتل گلیم کالکشن

بالکن هتل گلیم کالکشن

اتاق ماساژ گلیم کالکشن

7. هتل 4 ستاره کارتون - Cartoon Hotel

در هتل 4 ستاره کارتون (Cartoon Hotel) مسافران این هتل فقط با چند دقیقه پیاده روی می توانند به میدان تکسیم بروند و از مراکز خرید و جاذبه های گردشگری استانبول تماشا کنند. بعلاوه در فاصله نه چندان دور از هتل 4 ستاره کارتون می توانید به دریا و ساحل زیبای بسفر بروید و به تماشای غروب خورشید در این ساحل رویایی بنشینید. رستوران مجلل و شیک این هتل برای صرف غذایی لذیذ و مفصل بسیار ایده آل است و در منوی آن انواع غذاهای ترکی و خاورمیانه ای به چشم می خورد. کافی شاپ هتل کارتون منظره پانورامیک زیبایی از میدان تقسیم دارد و میهمانان هتل برای دورهمی با همسفران خود می توانند از این فضای مجذوب کننده استفاده کنند.

اتاق های مهمانان در هتل کارتون استانبول مجهز به اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع و حمام خصوصی مدرن و شیک همراه با دوش است، استفاده از خدماتی از قبیل صندوق امانات، اتاق جلسات، خشکشویی و اتوکشی در این هتل با پرداخت هزینه امکان پذیر می باشد. طراحی منحصر به فرد و امکانات متنوع در هتل 4 ستاره کارتون باعث شده تا مسافران این هتل از اقامت خود در یکی از برترین هتل های تکسیم نهایت لذت را ببرند و در سفرهای بعدی هم تمایل به رزرو این هتل برای اقامت داشته باشند. هتل در قلب منطقه بی اوغلو قرار گرفته و مسافران با 2 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو تکسیم دسترسی دارند.

هتل کارتون استانبول

لابی هتل کارتون استانبول

اتاق هتل کارتون استانبول

رستوران هتل کارتون استانبول

8. هتل 4 ستاره آیکون - Icon Istanbul Hotel

هتل 4 ستاره آیکون (Icon Istanbul Hotel) میدان تقسیم و خیابان استقلال که مملو از مغازه ها، فروشگاه ها، کافه ها و رستوران های مختلف است، تنها در چند قدمی هتل آیکون استانبول قرار دارند. رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی از میهمانان خود پذیرایی می نماید و مسافران در مدت اقامت در هتل 4 ستاره آیکون از امکانات مجذوب کنندهی همانند خشکشویی، صندوق امانات، خدمات اسپا، اینترنت پرسرعت رایگان و آسانسور برخوردار هستد. در این هتل برای تفریح و تفریح بچه ها هم امکانات متنوعی از قبیل محوطه بازی بیرونی، فیلم، کارتون، کتاب، موزیک و بازی های فکری مخصوص بچه ها فراهم شده تا آنها هم در مدت اقامت در هتل 4 ستاره آیکون فضای شاد و لذت بخشی را تجربه کنند. تمامی اتاق ها در این هتل مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، کتری برقی، حمام اختصاصی، سشوار و حوله می باشد.

فاصله هتل با مرکز همایش و نمایشگاه استانبول و مرکز کنگره این شهر فقط 700 متر است و میهمانان هتل می توانند از ایستگاه های مترویی که در نزدیکی هتل آیکون استانبول قرار گرفته برای تردد به نقاط مختلف شهر استفاده کنند. تمامی این موارد در کنار هم سبب شده تا هتل آیکون جز برترین هتل های تکسیم محسوب گردد و مسافران بتوانند با خیال آسوده این هتل را برای اقامتی درجه یک در شهر زیبای استانبول رزرو کنند.

لابی هتل آیکون

رستوران هتل آیکون

مرکز اسپا هتل آیکون

اتاق هتل آیکون

9- هتل 5 ستاره سوفیتل تکسیم

این هتل شیک در میان غذاخوری های اطراف میدان پرجنب وجوش تکسیم واقع شده است و تنها یک دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی تکسیم فاصله دارد. بسیاری از گردشگرانی که در هتل سوفیتل اقامت داشته اند، دسترسی راحت به مکان های مختلف را مزیت برتر این هتل می دانستند. این هتل 2 کیلومتر تا موزه هنر مدرن استانبول و کاخ پر آذین دولما باغچه متعلق به قرن نوزدهم فاصله دارد.

هتل سوفیتل از برترین و دل بازترین اتاق ها در بین هتل های نزدیک میدان تکسیم تشکیل شده است، این هتل اتاق ها و سوئیت های متنوعی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد که بعضی از آن ها دارای قسمتی به عنوان نشیمن هستند و بعضی هم از تراس و یا سالن خصوصی تشکیل شده اند.همه اتاق ها و سوئیت ها دارای Wi-Fi، تلویزیون صفحه تخت، قسمت نشیمن، مینی بار نوشیدنی، وسایل تهیه چای و قهوه و گاوصندوق هستند. بعلاوه در تمامی ساعات روز سرویس اتاق ارائه می گردد.

با اقامت در هتل سوفیتل تکسیم این فرصت را دارید تا از امکانات رفاهی متنوعی مانند رستوران، کافه، و بار نوشیدنی، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی و اسپا بهره مند شوید و اگر هم اتومبیلی همراه خود دارید، می توانید از پارکینگ خصوصی هتل استفاده نمایید. در هتل سوفیتل تکسیم به صورت روزانه خدمات صبحانه به مهمانان ارائه

اتاق های هتل سوفیتل

رستوران هتل سوفیتل

استخر سرپوشیده هتل

باشگاه بدنسازی هتل

10- هتل 5 ستاره شرایتون

از لوکس ترین هتل های نزدیک میدان تکسیم می توان به هتل شرایتون اشاره نمود، این هتل مجلل در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است و 4 کیلومتر تا پایانه کشتی کاراکوی، 6 کیلومتر تا موزه ایا صوفیه و 8 کیلومتر تا مسجد آبی قرن هفدهمی فاصله دارد. اتاق های شیک هتل شرایتون دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، به علاوه مینی بار و مبل تختخواب شو هستند و اتاق های وی ای پی نیز به یک سالن استراحت خصوصی دسترسی دارند. به علاوه اتاق های مدرن، در این هتل می توانید اقدام به رزرو سوئیت هایی مدرن و زیبا نمایید که همگی آن ها دارای اتاق نشیمن می باشند. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به مهمانان خدمات ارائه می نماید.

اگر در طول اقامت خود قصد استفاده از امکانات رفاهی محل اقامت خود را دارید بهتر است بدانید که هتل شرایتون دارای رستورانی معمولی، کافی شاپ، بار نوشیدنی در لابی، مرکز تناسب اندام، اسپا و استخر سرپوشیده می باشد که می توانید از آن ها لذت ببرید. امکانات دیگر هتل نیز عبارتند از امکانات خشکشویی و بیش از 1100 متر مربع فضای رویداد و جلسه. این هتل فضای پارکینگ اختصاصی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد و خدمات صبحانه با پرداخت هزینه های اضافی در دسترس خواهد بود.

اتاق های هتل شرایتون استانبول

سالن سرو غذا هتل شرایتون استانبول

لابی هتل شرایتون استانبول

مرکز اسپا هتل شرایتون استانبول

11- هتل 5 ستاره اینترکنتینانتال استانبول

هتل اینترکنتینانتال استانبول یکی از برترین هتل های نزدیک میدان تکسیم به شمار می رود و نسبت به سایر هتل های این منطقه دارای کیفیتی دنیای است. این هتل با کیفیت و سطح بالا در کنار ارائه امکانات متعدد منظرهی زیبا از تنگه بسفر را در یک منطقه تجاری و شلوغ به نمایش می گذارد. هتل اینترکنتینانتال استانبول تنها 7 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی تکسیم و 11 دقیقه پیاده تا فروشگاه های اطراف خیابان استقلال فاصله دارد.

اتاق های مدرن این هتل همگی دارای امکاناتی نظیر Wi-Fi رایگان و تلویزیون صفحه تخت، به علاوه مینی بار نوشیدنی، مبل، و چای ساز و قهوه ساز هستند. در اغلب اتاق های هتل منظره ای تماشایی از سطح دریا نمایان است و سوئیت های هتل دارای قسمتی به عنوان نشیمن هستند. بیشتر سوئیت ها به یک سالن استراحت خصوصی دسترسی دارند و با رزرو این سوئیت ها می توانید از خدمات صبحانه به صورت رایگان بهره مند شوید.

خدمات پیشخدمت همه روزه در دسترس است و اگر هم قصد دارید تا از امکانات رفاهی هتل استفاده نمایید، باید بدانید که هتل اینترکنتینانتال استانبول دارای یک کافه تراس است که در آن می توانید صبحانه میل کنید و بعلاوه یک غذاخوری دل باز و آشپزخانه اوپن نیز در دسترس شما خواهد بود. از طرفی امکانات اسپا، استخر روباز و باشگاه ورزشی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

لابی هتل اینترکنتینانتال استانبول

رستوران هتل اینترکنتینانتال استانبول

اتاق های هتل اینترکنتینانتال استانبول

فضای بیرون هتل اینترکنتینانتال استانبول

12- هتل 5 ستاره پوینت تکسیم

این هتل مدرن با ارائه فضایی شیک و هنری یکی از چشم نوازترین هتل های نزدیک میدان تکسیم شناخته می گردد، هتل پوینت تکسیم 8 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی تکسیم، 5 کیلومتر تا بازار بزرگ و 6 کیلومتر تا ایاصوفیه و ساختمان های متعلق به دوران بیزانس آن فاصله دارد.

اتاق های شیک هتل پوینت تکسیم با وسایل چوبی تیره و پالت های رنگی ساده تزیین شده اند و همگی آن ها دارای تلویزیون صفحه تخت، تجهیزات تهیه چای و قهوه و Wifi رایگان هستند. از طرفی سوئیت های هتل دارای قسمت نشیمن و دسترسی به سالن استراحت با غذا و نوشیدنی رایگان می باشند. بعضی از سوئیت های موجود در هتل نیز از امکانات آشپزخانه و اتاق خواب مجزا برخوردار هستند.

دیگر امکانات رفاهی هتل پوینت تکسیم عبارتند از: بار نوشیدنی ، کافه، غذاخوری ژاپنی و رستورانی با منظره تنگه بسفر که می توانید با استفاده از آن ها اقامتی رؤیایی را برای خود رقم بزنید. بعلاوه 6 اتاق جلسه، به علاوه اسپا با استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام نیز در هتل پوینت تکسیم برای مهمانان وجود دارد.

لابی هتل پوینت تکسیم

رستوران هتل پوینت تکسیم

اتاق هتل پوینت تکسیم

سوئیت هتل پوینت تکسیم

13- هتل 4 ستاره آرتیسان استانبول ام گالری

هتل آرتیسان استانبول ام گالری یکی از هتل های نزدیک میدان تکسیم است که می توانید با هزینه های ارزان از خدمات و امکانات این هتل استفاده نمایید. این هتل با طراحی مدرن و شیک در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است. موقعیت قرار گیری هتل آرتیسان استانبول ام گالری دسترسی به مکان های مختلف شهر را برای مهمانان آسان نموده است و این هتل 3 کیلومتر تا برج گالاتا و 5 کیلومتر تا موزه ایاصوفیه و کاخ توپکاپی متعلق به قرن پانزدهم فاصله دارد.

اتاق های مدرن و مجلل هتل دارای مینی بار نوشیدنی، تلویزیون صفحه تخت، وای فای و بعلاوه امکانات تهیه چای و قهوه هستند. سوئیت های موجود در هتل نیز از امکانات رفاهی ویژه ای مانند تراس خصوصی و یا منظرهی زیبا و خیره کننده از تنگه بسفر برخوردار هستند. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در دسترس می باشد و مهمانان هتل می توانند همه روزه صبحانه های مجللی را در رستوران هتل میل کنند. اقامتگاه آرتیسان استانبول ام گالری دارای امکانات تفریحی مانند: بار نوشیدنی در لابی و پشت بام و بعلاوه منطقه ای مجهز برای اسپا و استادیوم می باشد.

لابی هتل آرتیسان استانبول ام گالری

اتاق هتل آرتیسان استانبول ام گالری

هتل آرتیسان استانبول ام گالری

رستوران هتل آرتیسان استانبول ام گالری

14- هتل 5 ستاره سی وی کی پارک یسفرس

هتل لوکس cvk park مشرف به تنگه بسفر و استانبول است و 1 کیلومتر تا کاخ دولما باغچه و 5 کیلومتر تا موزه ایاصوفیه فاصله دارد. اتاق ها و سوئیت های هتل cvk park از امکانات رفاهی عالی برخوردار هستند و همه اتاق ها و سوئیت ها دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک و امکانات تهیه چای و قهوه هستند. بعضی از اتاق ها دارای منظرهی از منظره بسفر به همراه تراس و یا دسترسی به کلوپ لنج نیز می باشند. در هتل cvk park تنها یک سوئیت موجود است که دارای آشپزخانه، شیرآلات با روکش طلا و سرویس پیشخدمت می باشد و در همه اتاق ها و سوئیت های این اقامتگاه سرویس اتاق در دسترس است.

با اقامت در این هتل می توانید به صورت رایگان از امکانات صبحانه و پارکینگ بهره مند شوید، بعلاوه هتل cvk park دارای 3 رستوران است که یکی از آن ها در موقعیتی عالی و در تراس پشت بام در کنار استخر قرار گرفته است. بعلاوه یک استخر سرپوشیده با سقف جمع شونده برای مهمانان در نظر گرفته شده است؛ امکانات دیگر هتل عبارتند از بار نوشیدنی مجهز، 2 کافه و شیرینی فروشی، اسپا، به علاوه مرکز تناسب اندام و سالن کلوپ.

لابی هتل سی وی پارک بسفورس استانبول

اتاق هتل سی وی پارک بسفورس استانبول

اتاق هتل سی وی پارک بسفورس استانبول

استخر سرپوشیده هتل سی وی پارک بسفورس استانبول

15- هتل 5 ستاره مارمارا تکسیم

هتل مارمارا تکسیم در قلب شهر استانبول واقع شده است و یکی از با کیفیت ترین هتل های نزدیک میدان تکسیم به شمار می رود، این هتل تنها یک دقیقه پیاده تا نزدیک ترین ایستگاه مترو و 2 کیلومتر تا برج قرون وسطایی گالاتا فاصله دارد.

اتاق های شیک و مدرن هتل مارمارا تکسیم دارای Wi-Fi رایگان و تلویزیون صفحه تخت، به علاوه مینی بار مجهز نوشیدنی و چای ساز و قهوه ساز هستند. اتاق های کلوب که به عنوان اتاق های ویژه با امکانات رفاهی خاص ارائه می شوند دارای دستگاه های اسپرسو و دسترسی به سالنی با تنقلات و نوشیدنی های رایگان می باشند. بعلاوه این هتل سوئیت هایی را در اختیار مهمانان قرار می دهد که از آشپزخانه کوچک، وان و اتاق نشیمن برخوردارند.

2 رستوران شیک در هتل وجود دارد که غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کنند. بعلاوه در شیک بار هتل می توانید از نوشیدنی های خلاقانه و انرژی بخش لذت ببرید و در تراس هتل منظره تماشای شهر را مشاهده نمایید. سالن لابی، شکلات فروشی، استخر فصلی روی پشت بام به علاوه باشگاه ورزشی و اسپای شیک سلامتی نیز در محوطه هتل مارمارا تکسیم برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

لابی هتل مارمارا تکسیم

اتاق هتل مارمارت تکسیم

رستوران هتل مارمارت تکسیم

سالن ورزشی هتل مارمارت تکسیم

16- هتل 5 ستاره نووتل بسفروس استانبول

می توان گفت یکی از هتل های نزدیک میدان تکسیم که برترین منظره و منظره از شهر استانبول را به مهمانان ارائه می نماید، نووتل بسفروس استانبول است. این هتل 7 دقیقه پیاده تا اسکله کشتی کاراکوی و 3 کیلومتر تا هاگیا صوفیا و کاخ و موزه Dolmabahçe Sarayı فاصله دارد.

اتاق های مدرن نووتل بسفروس استانبول از امکانات رفاهی مانند Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، قسمت نشیمن و چای ساز و قهوه ساز برخوردار هستند. با اقامت در سوئیت های نووتل بسفروس استانبول می توانید از امکاناتی مانند مینی بار نوشیدنی، دستگاه اسپرسو و اتاق نشیمن مجزا (بعضی از اتاق ها دارای مبل تختخواب شو هستند) و بعلاوه بالکن با منظره آب لذت ببرید. در همه اتاق ها و سوئیت ها سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس می باشد.

سایر امکانات رفاهی و لوکس نووتل بسفروس استانبول نیز شامل امکاناتی مثل رستورانی شیک، بار نوشیدنی، استخر سرپوشیده به همراه اسپا با سونا، حمام و اتاق تناسب اندام می باشد. در صورتی که می خواهید زمانی را برای کار خود اختصاص دهید می توانید از امکانات برگزاری جلسه و ضیافت بهره ببرید؛ بعلاوه این فرصت را دارید تا با پرداخت هزینه های اضافه از خدمات صبحانه نیز بهره مند شوید.

اتاق هتل نووتل استانبول

اتاق هتل نووتل استانبول

رستوران هتل نووتل استانبول

رستوران هتل نووتل استانبول

17- هتل 5 ستاره جی دبلیو ماریوت

این هتل شیک با منظره تنگه بسفر در میان رستوران ها و کافه های میدان تکسیم قرار گرفته و از هتل های نزدیک میدان تکسیم می باشد. هتل جی دبلیو ماریوت 11 دقیقه پیاده تا برج بازسازی شده گالاتا متعلق به قرن پنجم و 39 کیلومتر تا فرودگاه استانبول فاصله دارد.

اتاق های شیک هتل جی دبلیو ماریوت دارای طراحی داخلی مدرن و خیره کننده ای هستند و از امکاناتی مانند Wi-Fi، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار نوشیدنی به علاوه چای ساز و قهوه ساز برخوردارند. بعلاوه مهمانان این فرصت را دارند تا با صرف هزینه های بیشتر اتاق های ویژه و سوئیت های موجود در هتل را رزرو کنند، اتاق های ویژه همراه با امکانات رفاهی مانند قسمت نشیمن و منظرهی زیبا از برج گاتالا و یا آب های اطراف هتل هستند و سوئیت های هتل جی دبلیو ماریوت نیز از انواع یک خوابه و دو خوابه همراه با فضای مجزا برای نشیمن تشکیل شده اند. بعلاوه در صورتی که علاقه مند به اقامت در سوئیت ها هستید می توانید از آشپزخانه کوچک و بالکن نیز بهره مند شوید. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس مهمانان می باشد.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل شامل رستوران های بین المللی به همراه سرو غذاهای دریایی لذیذ، بار نوشیدنی لوکس، سالن چای خوری، اسپا و استخر روی پشت بام می باشد. بعلاوه مهمانان می توانند از امکانات باشگاه ورزشی مجهز هتل نیز بهره مند شوند.

هتل جی دبلیو ماریوت

اتاق هتل جی دبلیو ماریوت

رستوران هتل جی دبلیو ماریوت

تراس هتل جی دبلیو ماریوت

18- هتل 4 ستاره کلاریون هتل گلدن هورن

هتل کلاریون هتل گلدن هورن دارای صمیمی ترین و محبت آمیز ترین فضا بین هتل های نزدیک میدان تکسیم می باشد که در ساحل آبراه گلدن هورن، روبروی دهکده مینیاتوری مینیاتورک در منطقه شیک بی اوغلو واقع شده است. از هتل تنها 2 دقیقه پیاده تا نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس، 6 کیلومتر تا خیابان شلوغ استقلال و 10 کیلومتر تا بازار بزرگ فاصله خواهید داشت.

اتاق های ساده هتل کلاریون هتل گلدن هورن دارای Wi-Fi، تلویزیون صفحه تخت، میز کار و مینی بار نوشیدنی مجهز هستند. بعلاوه در صورت تمایل می توانید در بعضی از اتاق هایی که دارای منظره منظره بیرون هتل هستند اقامت داشته باشید. خدمات صبحانه به صورت رایگان همه روزه در دسترس مهمانان قرار گرفته است و می توانید برای تکمیل تجربه اقامت دل انگیز خود از صرف غذا و نوشیدنی در رستوران دل باز و کافه خودمانی در هتل نیز لذت ببرید.

اتاق هتل کلاریون هتل گلدن هورن

رستوران هتل کلاریون هتل گلدن هورن

سالن جلسه هتل کلاریون هتل گلدن هورن

1. برترین هتل های 3 ستاره تکسیم در شهر استانبول کدام است؟

هتل موکارناس، هتل آیرامین و هتل پرا از جمله برترین هتل های 3 ستاره شهر استانبول در منطقه تکسیم می باشد.

2. برترین هتل های 4 ستاره تکسیم در شهر استانبول کدام است؟

با توجه مواردی از قبیل امکانات رفاهی، تنوع خدمات و موقعیت مکانی هتل فاکس، هتل کارتون، هتل آیکون، هتل والتون گالاتا و هتل گلیم کالکشن از جمله برترین هتل های 4 ستاره منطقه تکسیم در شهر استانبول است.

3. کدام هتل های تکسیم که به ایستگاه مترو نزدیک است؟

هتل 3 ستاره آیرامین، هتل 4 ستاره کارتون، هتل 4 ستاره گلیم کالکشن و هتل 4 ستاره آیکون از جمله برترین هتل های تکسیم است که در نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته است.

4. برترین هتل های 5 ستاره تکسیم در شهر استانبول کدام است؟

هتل پرا پالاس و هتل دیوان از جمله معروفترین و برترین هتل های 5 ستاره تکسیم در شهر استانبول است.

5. کدام هتل های استانبول به خیابان استقلال این شهر نزدیک است؟

هتل موکارناس، هتل آیرامین، هتل گلیم کالکشن، هتل آیکون و هتل پرا پالاس در فاصله چند قدمی از خیابان معروف استقلال شهر استانبول قرار گرفته اند.

6. برترین هتل های تکسیم استانبول که برای اقامت در سفرهای خانوادگی مناسب است؟

هتل دیوان، هتل والتون گالاتا، هتل آیرامین و هتل گلیم کالکشن از جمله برترین هتل های تکسیم برای اقامت در سفرهای خانوادگی می باشد.

7. کدامیک از هتل های منطقه تکسیم استانبول خدمات صرافی به مسافران خود ارائه می کنند؟

هتل 3 ستاره موکارناس و هتل 4 ستاره گلیم کالکشن از جمله برترین هتل های تکسیم می باشند که خدمات صرافی را هم به میهمانان خود ارائه می کنند.

8. لوکس ترین هتل های منطقه تکسیم استانبول کدام است؟

هتل پنج ستاره پرا پالاس، هتل پنج ستاره دیوان و هتل چهار ستاره فاکس جز لوکس ترین و برترین هتل های تکسیم برای اقامت است.

9. نزدیکترین هتل ها به برج معروف گالاتا در شهر استانبول کدام است؟

هتل 3 ستاره پرا، هتل 4 ستاره والتون گالاتا و هتل 5 ستاره پرا پالاس در فاصله چند دقیقه ای از برج معروف گالاتا در منطقه تکسیم قرار دارند.

10- هتل های میدان تکسیم استانبول از چه امکاناتی برخوردار هستند؟

هتل هایی که در میدان تکسیم قرار گرفته اند از امکانات رفاهی مانند رستوران، سرویس اتاق، سرویس صبحانه، استخر رو باز و بار نوشیدنی تشکیل شده اند.

هزینه اقامت در انواع هتل های استانبول بسته به امکانات هتل، نوع اقامت، تعداد افراد و عوامل دیگر می تواند متغیر باشد. پیشنهاد می کنیم برای آنالیز هزینه های مختلف سفر به شهر استانبول به قسمت مربوطه در سایت خبرنگاران سر بزنید.

جمع بندی برترین هتل های تکسیم استانبول

کشور ترکیه یکی از مجذوب کننده ترین مقاصد سفرهای خارجی برای ایرانی ها محسوب می گردد، شهر استانبول هم محبوب ترین شهر این کشور در بین گردشگران ایرانی است. در شهر استانبول شما می توانید با بازدید از جاذبه های تاریخی این شهر به گذشته های دور و قلب تاریخ سفری مهیج داشته باشید و یا از فروشگاه های متعدد استانبول خرید های خودتان را انجام دهید. نزدیکی هتل محل اقامت به جاذبه های تماشای و مراکز تفریحی برای مسافران استانبول بسیار اهمیت دارد. با توجه به اینکه میدان تکسیم در قلب شهر استانبول واقع شده، بسیاری از گردشگران و جهانگرد ها اقامت در هتل های مجاور این منطقه را ترجیح می دهند تا به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر استانبول دسترسی راحتی داشته باشند و در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی کنند. در این مقاله تعدادی از برترین هتل های تکسیم را به شما معرفی کردیم تا در زمان رزرو هتل برای سفر به استانبول بتوانید با اطلاعات کامل انتخاب خود را انجام دهید. برای رزرو برترین هتل های تکسیم می توایند به قسمت رزرو هتل سایت خبرنگاران مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید هتل مورد نظر خود را برای مدت زمان اقامت در شهر استانبول رزرو نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1844

به "معرفی 18 مورد از هتل های میدان تکسیم در استانبول11، هزینه اقامت در هتل های استانبول چقدر است؟ (تور استانبول ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 18 مورد از هتل های میدان تکسیم در استانبول11، هزینه اقامت در هتل های استانبول چقدر است؟ (تور استانبول ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید