بسحاق: امیدوار به تکرار قهرمانی تکواندو ایران در آسیا هستیم، نسبت به دوره گذشته شرایط بهتری داریم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مربی تیم ملی تکواندو گفت: امیدوار هستیم قهرمانی های تکواندو ایران را در قهرمانی آسیا تکرار کنیم و برای این مهم نیز کوشش خواهیم کرد.

بسحاق: امیدوار به تکرار قهرمانی تکواندو ایران در آسیا هستیم، نسبت به دوره گذشته شرایط بهتری داریم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ارزان ویتنام لحظه آخری با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

علی محمد بسحاق در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد معین شدن ترکیب تیم ملی تکواندو گفت: اردوی تیم ملی با حضور 23 نفر از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی، از ابتدای بهمن ماه شروع شد. برای انتخاب ترکیب تیم ملی، اوزان المپیکی دوم، چهارم و هشتم را به دلیل تاثیر کسب امتیازات مسابقات قهرمانی آسیا در رنکینگ این نفرات بدون برگزاری مسابقه انتخابی فیکس کردیم.

وی توضیح داد: در وزن پنج امیرمحمد بخشی با حریف مستقیم خود در تیم ملی در رقابت های لیگ مبارزه کرد و با رجحان فیکس تیم ملی شد. در وزن سوم سروش احمدی و فرزان عاشورزاده برای فیکس شدن در ترکیب تیم ملی در مبارزه انتخابی شرکت کردند که این مسابقه با رجحان احمدی به سرانجام رسید. در همین وزن، سینا بهرامی و امیرحسین خانلو سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی دریافت نموده بودند.

مربی تیم ملی تکواندو اضافه نمود: بر همین اساس بهرامی و خانلو در مبارزه انتخابی شرکت کردند که سینا بهرامی به پیروزی رسید. در وزن ششم نیز مهران برخورداری در مسابقات لیگ پیروز به رجحان مقابل عرفان حیدری شد تا فیکس تیم ملی گردد و در اوزان اول و هفتم نیز با توجه به اینکه تنها در 6 وزن می توانستیم در مسابقات حضور داشته باشیم، نماینده ای نخواهیم داشت.

بسحاق در مورد عدم حضور فرزان عاشورزاده در قالب تیم دوم در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: فرزان عاشورزاده در وزن دوم پیروز به کسب سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا شده بود، اما با انصراف از حضور در این وزن تصمیم گرفت در رقابت های انتخابی در وزن سوم حضور داشته باشد و شانس حضور در وزن دوم را از خود گرفت.

مربی تیم ملی تکواندو در مورد نگرانی بابت مصدومیت ملی پوشان المپیک در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: آسیب دیدگی در ورزش تکواندو اجتناب ناپذیر است و اگر بخواهیم اینگونه فکر کنیم اصلا نباید مسابقه بدهیم. در حال حاضر رقبای ما نیز برنامه ریزی کردند در مسابقات حضور داشته باشند و مطمئن باشید المپین های جهان تا یک ماه قبل از رقابت های المپیک در مسابقات متعددی حضور خواهند داشت.

بسحاق در مورد شانس قهرمانی تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرایط تیم ما خوب است، اما باید ببنیم کره جنوبی به عنوان رقیب اصلی ما با چه نفراتی در این رقابت ها حضور داشته باشد. ما امیدوار هستیم قهرمانی های گذشته تکواندو ایران را تکرار کنیم و برای این مهم نیز کوشش خواهیم کرد. تیم ما نسبت به دوره گذشته بهتر شده است و امیدوارم نتیجه دلخواهمان که قهرمانی آسیا است را دوباره تکرار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 352

به "بسحاق: امیدوار به تکرار قهرمانی تکواندو ایران در آسیا هستیم، نسبت به دوره گذشته شرایط بهتری داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسحاق: امیدوار به تکرار قهرمانی تکواندو ایران در آسیا هستیم، نسبت به دوره گذشته شرایط بهتری داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید