والیبال انتخابی المپیک، شفیعی؛ امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل کره، جشنواره دفاع روی تور ایران در جیانگمن

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، علی شفیعی امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل کره در مسابقات انتخابی المپیک 2020 بود.

والیبال انتخابی المپیک، شفیعی؛ امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل کره، جشنواره دفاع روی تور ایران در جیانگمن

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک 2020 به مصاف کره رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

علی شفیعی در این بازی 17 و سید محمد موسوی 16 امتیاز برای ایران و کوان جئونگ 25 امتیاز برای کره جنوبی کسب کردند. تیم ملی ایران در سرانجام این ملاقات 51 امتیاز از اسپک، 17 امتیاز از دفاع روی تور، 6 پوئن سرویس و 35 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم کره نیز 65 امتیاز از اسپک، 7 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، 6 پوئن سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند.

تیم ملی ایران فردا (یک شنبه) 22 دی ماه از ساعت 15:30 در ملاقات فینال مسابقات انتخابی المپیک 2020 به مصاف برنده ملاقات قطر و چین می رود تا تکلیف تنها تیم صعود کننده به المپیک از قاره آسیا تعیین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 397

به "والیبال انتخابی المپیک، شفیعی؛ امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل کره، جشنواره دفاع روی تور ایران در جیانگمن" امتیاز دهید

1 کاربر به "والیبال انتخابی المپیک، شفیعی؛ امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل کره، جشنواره دفاع روی تور ایران در جیانگمن" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال انتخابی المپیک، شفیعی؛ امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل کره، جشنواره دفاع روی تور ایران در جیانگمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید