والیبال زنان باشگاه های آسیا، سایپا برای نخستین بار به نیمه نهایی رسید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، تیم والیبال بانوان سایپا در چهارمین ملاقات خود در رقابت های قهرمانی باشگاه های زنان آسیا به دومین برد خود دست یافت و برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

والیبال زنان باشگاه های آسیا، سایپا برای نخستین بار به نیمه نهایی رسید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم نهایی بیست ویکمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا امروز (دوشنبه) با سه ملاقات به میزبانی شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری شد.

تیم والیبال بانوان سایپا، نماینده ایران در این مسابقات در این مرحله برابر تیم ژتیزو (قزاقستان) نهاده شد و با شکست سه بر صفر این تیم به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کرد. نارنجی پوشان در این ملاقات در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21، 25 بر 23 به پیروزی رسیدند و دومین برد خود در این مسابقات را جشن گرفتند.

آلتای (قزاستان)، ناخون راتچاسیما (تایلند)، سوپریم چانبری (تایلند) و سایپا ایران به اسم چهار تیم برتر این دوره از رقابت ها معرفی شدند.

تیم والیبال بانوان سایپا در بیست ویکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های زنان آسیا برای نخستین سکوی آسیایی والیبال بانوان ایران کوشش می نماید که در صورت تحقق این هدف، ایران هم در لیست افتخارآفرینان این مسابقات قرار می گیرد.

فردا (سه شنبه) تیم های شرکت کننده در رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا استراحت دارند و مرحله نیمه نهایی و نهایی این مسابقات روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 14 و 15 مهرماه پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1468

به "والیبال زنان باشگاه های آسیا، سایپا برای نخستین بار به نیمه نهایی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال زنان باشگاه های آسیا، سایپا برای نخستین بار به نیمه نهایی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید