برترین زمان سفر به تایلند چه فصلی است؟

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مقاصد گردشگری تایلند در هر چهار فصل سال زیبا و خواستنی هستند از این رو انتخاب برترین فصل سفر به تایلند انتخاب بین خوب و خوبتر خواهد بود. لذت بردن از آفتاب گرم زمستانی یا سپردن تن به آب در هوای شرجی تابستان، هر فصل را که برای سفر انتخاب کنید سفری پرماجرا و رویایی را خواهید داشت.

برترین زمان سفر به تایلند چه فصلی است؟

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

مقاصد گردشگری در هر چهار فصل سال زیبا و خواستنی هستند از این رو انتخاب برترین فصل سفر به تایلند انتخاب بین خوب و خوبتر خواهد بود. لذت بردن از آفتاب گرم زمستانی یا سپردن تن به آب در هوای شرجی تابستان، هر فصل را که برای سفر انتخاب کنید سفری پرماجرا و رویایی را خواهید داشت.

سفر به تایلند در بهار

فصل بهار (از ماه مارچ تا اواخر می) در بیشتر منطقه ها جهان به اسم فصل سفر و گردشگری شناخته می گردد. اما این اصل در خصوص کشور تایلند به علت موقعیت مکانی که دارد کمی فرق دارد. در واقع بهارهای تایلند به شروع فصل گرما و بارش باران های موسمی معروف هستند. این فصل به طور معمول روزهای گرم و شب های خنک دارد. از این رو نمی توان بهار را در بین فهرست برترین فصل سفر به تایلند قرار داد.

با این وجود از آنجا که بارش باران های موسمی گه گاه و روز تعداد هستند و بعلاوه هوای صاف و آفتابی، امکان استفاده از تفریحات سواحلی و پایین آمدن قیمت تور تایلند در این فصل نسبت به نیمه دوم سال باعث شده تا بسیاری از گردشگران بهار را برای سفر به تایلند و گذراندن تعطیلات در سواحل این کشور انتخاب نمایند.

جشن سال نو تایلندی به همراه آتش بازی و دیگر مراسم های ویژه از جشن های معروف بهارهای تایلند به تعداد می رود.

سفر به تایلند در تابستان

با شروع فصل تابستان (از ماه جون تا آگست) و شروع بارش باران های موسمی گردشگری در تایلند کم رونق شده و این کشور خلوت ترین روزهای خود را سپری می نماید.

تابستان های تایلند گرم و آفتابی ست و بارش باران رطوبت بالای هوا را در پی دارد. بنابراین اگر تحمل گرمای هوا برایتان مشکل است سفر به تایلند را در این فصل توصیه نمی کنیم. علاوه بر این به علت بارانی بودن هوا در بیشتر روزهای سال استفاده از تفریحات ساحلی هم تقریبا غیرممکن می گردد.

اما با نزدیک شدن به شهریور ماه هوا کمی خنک تر شده، از رطوبت کاسته شده و کم کم همه چیز برای سفر و گردشگری محیا می گردد.تابستان با داشتن شرایط آب و هوایی خاص ارزان ترین فصل سفر به تایلند شناخته می گردد.

اگر قصد سفر به تایلند را در فصل تابستان دارید می توانید از حراج های پوشاک این کشور و قیمت مناسب ورودیه ها بهره ببرید.

سفر به تایلند در پاییز

به یکی از برترین فصل های سفر به تایلند می رسیم. با شروع فصل پاییز (از سپتامبر تا نوامبر) فصل سفر و گردشگری هم شروع می گردد.

پایین آمدن رطوبت و دمای هوا نسبت به تابستان، تابش ملایم آفتاب و موج های آرام، سواحل پوکت، پاتایا و کرابی را برای استقبال از گردشگران در فصل پاییز آماده می نماید.

در این فصل می توانید به سواحل تایلند سفر نموده و از تفریحات آبی مانند شنا در آب های شفاف، قایق سواری در میان صخره های برآمده از آب پوکت، موج سواری، غواصی، پاراگلایدر و … لذت برده و خرید از بازار روی آب در پایاتا و پوکت را تجربه کنید.

با افزایش گردشگرلن در فصل پاییز، قیمت بلیط و اقامت در شهرهای توریستی تایلند افزایش پیدا می نماید. بنابراین بهتر است حداقل دو تا سه هفته قبل از سفر بلیط هواپیما و هتل خود را رزرو کنید.

سفر به تایلند در زمستان

زمستان های تایلند از دسامبر تا فوریه را شامل می گردد. این فصل را می توان با دمای 18 تا 25 درجه سانتی گراد می توان برترین فصل سفر به تایلند دانست. در این فصل هوا در معتدل ترین حالت خود واقع شده است و خبری از وزش باد و باران های موسمی نیست. این هوای عالی افرادی که تابش آفتاب را به برف و باران در کشور خود ترجیح می دهند به سمت جزایر تایلند می کشاند.

در این فصل تمام امکانات گردشگری جزیره از هتل های ساحل و جاذبه های طبیعی گرفته تا رستوران ها و تفریحات آبی برای پذیرایی از گردشگران آماده می شوند و گردشگران تایلند با هر سلیقه ای می توانند رویایی ترین تعطیلات خود را سپری نمایند.

بازدید از جاذبه های تاریخی بانکوک ، گشت و گذار در سواحل پوکت و پاتایا، لذت سرو غذاهای مجذوب کننده خیابانی، فیل سواری در جنگل، غواصی و تماشا جهانی زیر آب، ماهیگیری و خرید سوغاتی های رنگارنگ از تفریحاتی هستند که می توانید با سفر به تایلند در زمستان تجربه کنید.

برترین فصل سفر به تایلند

نیمه دوم سال برترین فصل سفر به تایلند است. زمانی که بیشتر نقاط جهان را برف و سرما فراگرفته سواحل این کشور با موج های آرام و تابش آفتاب ملایم پذیرای گردشگران از سراسر جهان هستند. در این موقع از سال می توانید به دور از باران های موسمی و رطوبت هوا، انواع تفریحات مجذوب کننده و مهیج آبی را تجربه نموده و از جاذبه های تاریخی تایلند تماشا کنید.

از آنجایی که پاییز و زمستان فصل های پیک سفر به تایلند به تعداد می فرایند، قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل در این زمان ها از سایر فصول گران تر است. اگر می خواهید سفری ارزان به تایلند داشته باشید اوایل بهار و اواخر تابستان را به شما پیشنهاد می دهیم.

بیشتر بخوانید …

شگفت انگیزترین جزایر تایلند را بشناسید

همه چیز درباره قیمت تور تایلند

راهنمای سفر به کشور تایلند

سفری 3 روزه به پاتایا، شهری ساحلی در تایلند

2 شب و3 روز در پوکت

چگونه بلیط تهران بانکوک را ارزان بخریم؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1412

به "برترین زمان سفر به تایلند چه فصلی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به تایلند چه فصلی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید