طراحی تراکت: با وجود ادعای مسئولان ورزش آذربایجان شرقی؛ تصمیم زنوزی برای تعطیلی تراکتور پابرجا است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، با وجود ادعاهای مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی مبنی بر حل مسائل تراکتور، مالک این باشگاه همچنان بر تعلیق فعالیت های تراکتور اصرار دارد.

طراحی تراکت: با وجود ادعای مسئولان ورزش آذربایجان شرقی؛ تصمیم زنوزی برای تعطیلی تراکتور پابرجا است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه تراکتور روز شنبه با صدور بیانیه ای اظهار داشت بنا بر تصمیم محمدرضا زنوزی مالک تراکتور، این باشگاه دیگر قصد تیم داری ندارد و فعالیت باشگاه تعلیق و در اختیار هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

پس از این اتفاق روز گذشته (یکشنبه) جلسه ای بین مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی برگزار گردید و پس از آن مسئولان ورزش این استان اظهار داشتند باشگاه تراکتور همچنان زیر نظر محمدرضا زنوزی به فعالیت خود تا ملاقات با النصر عربستان ادامه خواهد داد. موضوعی که با وجود اعلام مسئولان استان آذربایجان شرقی عملی نشده است و فعلا خبری از فعالیت دوباره باشگاه تراکتور نیست.

ظاهرا محمدرضا زنوزی که به شدت از نقدها مطرح شده نسبت به عملکردش در باشگاه تراکتور دلخور است، همچنان بر تصمیم خود برای تعلیق فعالیت های باشگاه اصرار دارد و حتی پس از جلسه مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی، زنوزی در تماس با مدیران باشگاه تراکتور اعلام نموده همچنان فعالیت های باشگاه تعطیل است و تغییری در تصمیمش ایجاد نشده است.

در این شرایط و با توجه به این که باشگاه تراکتور باید در تاریخ 23 شهریور ماه به مصاف عربستان برود، باید دید چه سرنوشتی در انتظار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و سرخپوشان تبریزی از چه زمانی تمرینات خود را مجدداً شروع خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1422

به "طراحی تراکت: با وجود ادعای مسئولان ورزش آذربایجان شرقی؛ تصمیم زنوزی برای تعطیلی تراکتور پابرجا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: با وجود ادعای مسئولان ورزش آذربایجان شرقی؛ تصمیم زنوزی برای تعطیلی تراکتور پابرجا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید