جلسه سرنوشت ساز کمیته فوتسال، تکلیف تیم جوانان تعیین نشد!

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران سال 2021 میلادی را با انجام دو بازی محبت آمیز با تیم ملی ایتالیا به انتها رساند که حاصل این دیدارها یک برد و یک باخت برای ایران بود.

جلسه سرنوشت ساز کمیته فوتسال، تکلیف تیم جوانان تعیین نشد!

تیم ملی در حال حاضر مسابقه دیگری در پیش ندارد و باید چشم انتظار قرعه کشی مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا و در نهایت برگزاری بازی های این مرحله در فروردین 1401 باشد.

بعد از جام جهانی و با بالا گرفتن هجمه ها و نقدها از کادر فنی تیم ملی فوتسال، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال اظهار داشت که ناظم الشریعه در بازی با ایتالیا هم سرمربی تیم ملی است و بعد از بازگشت از ایتالیا، تصمیم لازم برای تیم ملی گرفته خواهد شد.

تقویت کادر فنی تیم ملی و تغییر دستیاران ناظم الشریعه یکی از گزینه های کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال بود که این مورد برای بازی با ایتالیا هم لحاظ شد. در واقع تیم ملی بدون محمد هاشم زاده و جلیل دوران به ایتالیا سفر کرد و محتمل است در صورت ادامه کار ناظم الشریعه، فرد نوی به عنوان دستیار او انتخاب گردد.

گزینه دیگر کمیته فوتسال و فدراسیون، حضور سرمربی و کادر فنی نو بود. همانطور که ذکر شد آنالیز تغییر احتمالی در تیم ملی به بعد از مسابقه با ایتالیا موکول شد. در همین ارتباط قرار است روز دوشنبه هفته آینده جلسه ای در کمیته فوتسال برگزار گردد تا شرایط تیم ملی برای ادامه کار با ناظم الشریعه و یا انتخاب سرمربی نو مشخص گردد.

البته ناظم الشریعه که حتی با تیم ملی فوتسال در سال 2016 در رده سوم جام جهانی قرار گرفته است، از حمایت احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال برخوردار است اما برخی دیگر از اعضای کمیته فوتسال و حتی برخی از مسئولان فدراسیون روی گزینه های دیگر نظر دارند.

موضوع دیگر جلسه هفته آینده، مشخص تکلیف سرمربی تیم فوتسال زیر 19 سال است. تیم زیر 19 سال قرار است حدود یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی (کافا) شرکت کند ولی هنوز مشخص نیست چه کسی راهنمایی این تیم را بر عهده خواهد داشت. مذاکرات غیر رسمی با یکی، دو مربی انجام شده است اما به نظر می رسد مربیان مدنظر ابتدا منتظر مشخص تکلیف نیمکت تیم ملی بزرگسالان هستند تا بر این اساس به پیشنهاد حضور در تیم جوانان پاسخ مثبت یا منفی بدهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1593

به "جلسه سرنوشت ساز کمیته فوتسال، تکلیف تیم جوانان تعیین نشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه سرنوشت ساز کمیته فوتسال، تکلیف تیم جوانان تعیین نشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید